0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Cry Translation-tjenesten fungerer ikke

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis den 90 dager lange prøveperioden for Cry Translation-tjenesten ikke fungerer, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg å finne en løsning.
    • Sørg for at du bruker samme brukerkonto for å logge på tjenesten.
    • Sørg for at babyenheten er på nett. Oversettelse av gråt fungerer kun når babyenheten er koblet til Internett.
    • Den 90-dagers gratis prøveperioden er over. Du kan abonnere på Cry Translation-tjenesten via appen.
    • Hvis du er en ny bruker, men den gratis prøveperioden fortsatt ikke er tilgjengelig, kontakt oss .
    • Sørg for at du bruker samme brukerkonto for å logge på tjenesten.
    • Sørg for at babyenheten er på nett. Oversettelse av gråt fungerer kun når babyenheten er koblet til Internett.
    • Hvis det oppstår et problem med abonnementet eller betalingen for Cry Translation-tjenesten, går du til alternativet Administrer Cry Translation og kobler deg til kundestøtteteamet til Zoundream for å få hjelp.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.