0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Cry Translation fungerer ikke

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis Cry Translation ikke fungerer, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.
    • Vennligst sjekk om prøveperioden på 90 dager er over. Hvis du ønsker å fortsette å bruke tjenesten, kan du registrere deg for et månedsabonnement.
    • Sørg for at babyenheten er på nett. Oversettelse av gråt fungerer kun når babyenheten er koblet til Internett.
    • Sjekk om Wi-Fi-tilkoblingen din er god og stabil, siden det kan påvirke hvor lang tid det tar å motta oversettelsene av gråtingen. Kontroller styrken på Wi-Fi-signalet på siden for appinnstillinger. Det fungerer best når det står «utmerket» eller «bra».
    • Kontroller om babyenheten er riktig koblet til foreldreenheten eller Philips Avent Baby Monitor+-appen. Følg trinnene i brukerhåndboken for å koble babyenheten til på rett måte. Pass på at babyenheten er plassert nær nok babyen til at babyens gråt fanges opp, og eventuelle forstyrrelser gjennom støy fra omgivelsene minimeres.
    • Sjekk at det ikke er for mye støy. Unngå å plassere babyenheten nær kilder til høylytt støy som TV-er eller enheter som produserer lyder og vibrasjoner, for eksempel smarttelefoner i vibrasjonsmodus. Slik støy kan forstyrre babymonitorens evne til nøyaktig å fange opp og oversette babyens gråt.
    Kontakte Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Kontakte Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.