0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Cry Translation fungerer ikke

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis Cry Translation ikke fungerer, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.
    • Vennligst sjekk om prøveperioden på 90 dager er over. Hvis du ønsker å fortsette å bruke tjenesten, kan du registrere deg for et månedsabonnement.
    • Sørg for at babyenheten er på nett. Oversettelse av gråt fungerer kun når babyenheten er koblet til Internett.
    • Sjekk om Wi-Fi-tilkoblingen din er god og stabil, siden det kan påvirke hvor lang tid det tar å motta oversettelsene av gråtingen. Kontroller styrken på Wi-Fi-signalet på siden for appinnstillinger. Det fungerer best når det står «utmerket» eller «bra».
    • Kontroller om babyenheten er riktig koblet til foreldreenheten eller Philips Avent Baby Monitor+-appen. Følg trinnene i brukerhåndboken for å koble babyenheten til på rett måte. Pass på at babyenheten er plassert nær nok babyen til at babyens gråt fanges opp, og eventuelle forstyrrelser gjennom støy fra omgivelsene minimeres.
    • Sjekk at det ikke er for mye støy. Unngå å plassere babyenheten nær kilder til høylytt støy som TV-er eller enheter som produserer lyder og vibrasjoner, for eksempel smarttelefoner i vibrasjonsmodus. Slik støy kan forstyrre babymonitorens evne til nøyaktig å fange opp og oversette babyens gråt.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.