Philips-kjøkkenenheten finner ikke WiFi-hjemmenettverket
Publisert på 19. februar 2024
Hvis Philips-kjøkkenenheten ikke finner Wi-Fi-nettverket, kan du finne mulige årsaker og løsninger nedenfor.
Dette betyr at Air Cooker eller Airfryer ikke lenger er koblet til WiFi-nettverket i boligen. Du har kanskje endret Wi-Fi-hjemmenettverket og må konfigurere apparatet på nytt.
Air Cooker: Start WiFi-oppsettprosessen ved å gå til Verktøy → Innstillinger → WiFi-oppsett på apparatet, og følg instruksjonene på skjermen.
Airfryer: Sørg for at Airfryer er en tilkoblet modell: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.
Når du skal starte paringsprosessen, starter du oppsettet direkte fra innstillingene i HomeID-appen eller følger trinnene som er beskrevet nedenfor for å begynne paringen med Airfryer:
HD9255, HD9280, HD9285: Trykk lenge på temperatur ned-knappen, og følg instruksjonene i appen.
HD9880: Gå til Innstillinger → WiFi-innstillinger → WiFi-oppsettmodus, og følg deretter instruksjonene i appen.
Prøv å klikke på oppdateringsknappen for å oppdatere listen eller velg «Legg til manuelt» for å angi navn og passord på WiFi-nettverket manuelt.
Hvis nettverket fremdeles ikke står på listen, kan du koble fra Philips-kjøkkenenheten og vente i 15 sekunder. Deretter kobler du til apparatet igjen og prøver på nytt. Hvis nettverket likevel ikke vises, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
Airfryer HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 og Air Cooker NX0960 er utstyrt med en WiFi-modul 802.11 b/g/n med 2,4 GHz-bånd.
Hvis ruteren i Wi-Fi-nettverket i boligen er konfigurert til ett enkelt 5 GHz-bånd, kan du prøve å bytte til tobåndsnettverksmodus for å aktivere 2,4 GHz-båndet. Koble deretter smarttelefonen til 2,4 GHz-nettverket, og følg trinnene for å konfigurere apparatet.
Løste disse tiltakene problemet? Ta kontakt for mer hjelp.
Andre nyttige koblinger
Trenger du hjelp med produktet?
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ser du etter noe annet?
Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte