• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan kobler jeg til Sonicare-appen på nytt på en Samsung-enhet?

    Publisert på 18 September 2023

    På grunn av et teknisk problem i operativsystemet til enkelte Samsung-enheter (S9-, S10-, S20-, Note 10-, Note 20- og A70-enheter) kan du oppleve problemer med Bluetooth-tilkoblingen når du kobler ExpertClean- (tilkoblede modeller) og DiamondClean 9000-tannbørster til Sonicare-appen. 

    Følg trinnene nedenfor for å koble Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen:

    1. Lukk Sonicare-appen hvis den er åpen.
    2. Åpne Innstillinger på mobilenheten, og trykk på tilkoblinger, eller gå til statuslinjen ved å sveipe nedover fra øverst på startskjermen.
    3. Slå av Wi-Fi.
    4. Slå Flymodus på og deretter av igjen, og kontroller at Bluetooth slås av når Flymodus aktiveres. Når flymodus er slått av igjen, må du kontrollere at Bluetooth er slått på, mens Wi-Fi er slått av (som vist nedenfor).
    5. Åpne appen, og slå på tannbørsten. Tannbørsten skal kobles til appen.
    6. Når du er ferdig med å pusse tennene, slår du på Wi-Fi etter behov. 

    Merk: Denne handlingen må utføres hver gang du vil koble til Sonicare-appen. 

    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.