Philips-alt-i-ett-strykeløsningen varmes ikke opp lenger
Publisert på 13. november 2024
Det kan være flere grunner til at Philips-alt-i-ett-strykeløsningen ikke varmes opp. Du kan se mulige årsaker og løsninger i artikkelen nedenfor.
LED-lampen for av/på-knappen pulserer. Dette indikerer at apparatet er i modusen for automatisk avslåing. Trykk på av/på-knappen én gang for å starte oppvarmingsprosessen (dette tar omtrent 90 sekunder).
Fristen for avkalkning har passert. Varme- og dampfunksjonene er deaktivert for å beskytte strykejernet mot opphopning av kalk. Fullfør avkalkningsprosessen for å gjenopprette varme- og dampfunksjonene. Hvis du vil utføre avkalkningen ved hjelp av systemet for smart kalkrengjøring, kan du se i brukerhåndboken.
Hvis dette er tilfellet, kan det ha oppstått et internt elektrisk problem med strykejernet. Ta kontakt med oss for ytterligere hjelp.
Andre nyttige koblinger
Trenger du hjelp med produktet?
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ser du etter noe annet?
Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte