0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips-alt-i-ett-strykeløsningen varmes ikke opp lenger

    Publisert på 13. november 2024
    Det kan være flere grunner til at Philips-alt-i-ett-strykeløsningen ikke varmes opp. Du kan se mulige årsaker og løsninger i artikkelen nedenfor.
     
    LED-lampen for av/på-knappen pulserer. Dette indikerer at apparatet er i modusen for automatisk avslåing. Trykk på av/på-knappen én gang for å starte oppvarmingsprosessen (dette tar omtrent 90 sekunder).
     
    Fristen for avkalkning har passert. Varme- og dampfunksjonene er deaktivert for å beskytte strykejernet mot opphopning av kalk. Fullfør avkalkningsprosessen for å gjenopprette varme- og dampfunksjonene.
     
    Hvis du vil utføre avkalkningen ved hjelp av systemet for smart kalkrengjøring, kan du se i brukerhåndboken.
     
    Hvis dette er tilfellet, kan det ha oppstått et internt elektrisk problem med strykejernet. Ta kontakt med oss for ytterligere hjelp.
     
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.