• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke koble Philips-barbermaskinen til GroomTribe-appen

    Publisert på 20. mars 2023
    Hvis du ikke kan koble til barbermaskinen med GroomTribe-appen, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.

    Vi anbefaler at du følger trinnene i rekkefølgen nedenfor. Mellom trinnene kontrollerer du om problemet er løst før du går videre til neste. 
    Kontroller at telefonen ikke er lenger enn 3 meter fra barbermaskinen. Tilkoblingsproblemer vil oppstå hvis telefonen ikke er innenfor 3 meter. 
    GroomTribe App-kompatible barbermaskiner bruker Bluetooth-versjon 4.1 eller nyere. Hvis du har riktig Bluetooth-versjon, kan du prøve å slå den av via telefoninnstillingene og deretter slå den på igjen. Kontroller at barbermaskinen er slått på, og prøv deretter å sammenkoble telefonen med barbermaskinen igjen.
    En oppdatering til telefonens operativsystem kan føre til tilkoblingsproblemer. Du kan løse dette problemet ved å tilbakestille tilkoblingen mellom barbermaskinen og appen ved å følge trinnene nedenfor:

    1.    Opphev sammenkobling av barbermaskin: Trykk på av/på-knappen på barbermaskinen i 10 sekunder for å koble den fra appen. Når barbermaskinen ikke er sammenkoblet, vises Bluetooth-symbolet på barbermaskinen.  
    2.    Opphev sammenkobling av telefon: Gå til innstillinger på telefonen, og velg Bluetooth. Velg deretter barbermaskin S7/S9, og velg glem eller ikke sammenkoble. 
    3.    For Android-telefoner må du sørge for å aktivere posisjonstillatelser eller tillatelser for enheter i nærheten.
    4.    Hvis du fortsatt opplever tilkoblingsproblemer, kan du prøve en hard tilbakestilling. Trykk på av/på-knappen på barbermaskinen i 30 sekunder.

    Nå skal du kunne sammenkoble barbermaskinen med telefonen igjen. Slå på barbermaskinen for å aktivere Bluetooth mens du sammenkobler enhetene. Åpne appen, og følg instruksjonene for å starte sammenkoblingsprosessen. Det kan ta opptil to minutter før tilkoblingen opprettes. 

    Merk: Disse instruksjonene kan variere fra smarttelefon til smarttelefon. Du finner mer informasjon i telefonhåndboken.
    Det kan oppstå problemer med sammenkoblingen hvis du har byttet telefon, eller hvis barbermaskinen tidligere har vært koblet til en annen telefon. Vi anbefaler at du opphever sammenkoblingen av telefonen og prøver å koble til barbermaskinen på nytt, som forklart i avsnittet ovenfor. Hvis du har prøvd rådene ovenfor og fortsatt ikke klarer å løse dette problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.

    La oss som siste trinn prøve å avinstallere GroomTribe-appen og installere den på nytt. Følg instruksjonene nedenfor:

    1. Avinstaller og installer appen på nytt.
    2. Tilbakestill barbermaskinen ved å trykke på av/på-knappen på barbermaskinen i 30 sekunder.
    Hvis ingen av disse tipsene hjelper, kan det hende at barbermaskinen er skadet innvendig. Vi anbefaler at du ber om reparasjon eller erstatning av barbermaskinen. 
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.