0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke koble til enheten i Philips Treatment-appen.

    Publisert på 2017-05-05

    Kontroller at Bluetooth er aktivert på smarttelefonen/nettbrettet.
    Kontroller at enheten er slått på.
    Kjør Treatment-appen, og klikk på Settings (Innstillinger). Deretter klikker du på Your devices (Enhetene dine), og kontrollerer at enheten er i denne listen.
    Hvis den ikke er det, klikker du på Add new PulseRelief / Add new BlueTouch (Legg til ny PulseRelief / Legg til ny BlueTouch), og slår på enheten.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.