• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke koble til enheten i Philips Treatment-appen.

    Publisert på 2017-05-05

    Kontroller at Bluetooth er aktivert på smarttelefonen/nettbrettet.
    Kontroller at enheten er slått på.
    Kjør Treatment-appen, og klikk på Settings (Innstillinger). Deretter klikker du på Your devices (Enhetene dine), og kontrollerer at enheten er i denne listen.
    Hvis den ikke er det, klikker du på Add new PulseRelief / Add new BlueTouch (Legg til ny PulseRelief / Legg til ny BlueTouch), og slår på enheten.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.