• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Ytelsen til Philips AquaTrio Pro er redusert

    Publisert på 2022-03-03

    Hvis ytelsen til Philips AquaTrio Pro er redusert, kan dette ha flere årsaker. Nedenfor finner du ut hvordan du enkelt kan løse dette selv.

    Vi anbefaler at du skyller Philips AquaTrio Pro etter hver bruk for å hindre at smuss samler seg opp, og at bakterier vokser på innsiden. Hvis du ikke skyller apparatet etter hver bruk, kan det føre til en ubehagelig lukt.

    Skylle Philips AquaTrio Pro

    Du kan rengjøre innsiden av moppedysen og lokket til moppedysen med en fuktig klut.

    Rengjøre moppedysen

    Moppebørstene rengjøres når du skyller AquaTrio Pro etter bruk. Hvis børstene fremdeles er skitne etter spyling, kan du fjerne dem fra munnstykket og rengjøre dem med varmt eller kaldt rennende vann. Følg trinnene nedenfor for å rengjøre moppebørstene:

    1. Løft moppebørstene ut av moppedysen ved hjelp av de limegrønne håndtakene.
    2. Rengjør moppebørstene ved å skylle dem med rennende vann. Hvis du vil, kan du bruke et flytende rengjøringsmiddel eller oppvaskmiddel.
    3. Sett moppebørstene på det rene moppebørstedekslet for å tørke.
    4. Sett børstene på igjen. Kontroller at moppebørstene er tørre når de plasseres i apparatet. Hvis de ikke er tørre, kan det aktive beskyttelsessystemet bli aktivert når du slår på apparatet fordi børstene møter for stor motstand på grunn av at de fortsatt er for våte.

    Merk:
    Moppebørstene kan ikke vaskes i vaskemaskin.

    Du kan kontakte oss for mer hjelp hvis de ovennevnte løsningene ikke bidro til å løse problemet.

    Rengjøre moppebørstene
    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.