Trenger du hjelp med Philips Sonicare DiamondClean Smart? Finn svar her. I våre enkle instruksjonsvideoer og vanlige spørsmål finner du instruksjoner og svar på vanlige spørsmål. Og hvis du ikke finner det du ser etter, kan du enkelt ta kontakt med oss. Vi som jobber hos Philips, er alltid her for å hjelpe deg.
Fem trinn for et sunt smil med Philips Sonicare
Slik pusser du tennene med Philips Sonicare-appen
Slik rengjør du Philips Sonicare-tannbørsten.
Slik konfigurerer du Philips Sonicare DiamondClean Smart med Philips Sonicare-appen.
Slik slår du av/på varslinger i Philips Sonicare-appen.
Det er svært enkelt å koble Philips Sonicare DiamondClean Smart til Philips Sonicare-appen. Last ned Philips Sonicare-appen, og følg trinnene. Hvis du har problemer med Bluetooth-tilkoblingen, kan vi hjelpe deg. Klikk på knappen nedenfor for å få trinnvise instruksjoner.
Philips Sonicare DiamondClean Smart kan kobles til Philips Sonicare-appen for å veilede deg gjennom tannpussen. Følg disse trinnene for å konfigurere Philips Sonicare DiamondClean Smart med Philips Sonicare-appen.
Det er bare Philips Sonicare DiamondClean Smart og Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected som kan kobles til Philips Sonicare-appen. Du kan identifisere den tilkoblede Philips Sonicare-tannbørsten ved hjelp av ikonene på håndtaket.
Slå på tannbørsten ved å trykke på på-knappen eller modusknappen. Håndtaket til tannbørsten skal begynne å lyse. Hvis dette ikke skjer, må du lade tannbørsten i minst 24 timer og prøve på nytt. Hold Philips Sonicare-tannbørsten unna andre Bluetooth-enheter da disse kan forstyrre Bluetooth-tilkoblingen mellom Philips Sonicare-tannbørsten og Philips Sonicare-appen.
Test Bluetooth-tilkoblingen på smarttelefonen. Slå Bluetooth av og deretter på igjen, eller prøv å koble til en annen Bluetooth-enhet. Hvis det fungerer, kan du åpne Philips Sonicare-appen og prøve å koble til Philips Sonicare DiamondClean Smart på nytt.
Philips Sonicare-appen er optimalisert for Android 4.4.2 og nyere samt iOS 9.1 eller nyere. Sørg for at operativsystemet oppfyller disse standardene, og at smarttelefonens programvare er oppdatert. Hvis du fortsatt har problemer med tilkoblingen, må du kontakte Philips' forbrukerstøtte.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue