0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva gjør jeg hvis Philips-TV-en mister nettverksinnstillingene etter at den slås AV?

    Publisert på 2019-02-25

    Situasjon

    Det følgende kan skje:

    ● Når TV-en slås på, går de tidligere valgte Wi-Fi-innstillingene på TV-en tapt. TV-en viser vinduet for nettverksinstallasjon på skjermen, der du kan angi dataene på nytt.

    ● Når TV-en søker etter rutere under Wi-Fi-installasjonen, finner ikke TV-en noen rutere.

    Sjekkliste

    Kontroller følgende:

    ● at programvaren er oppdatert

    ● at TV-en har fullstendig startet opp før du starter Smart TV-plattformen Vent alltid i fem minutter etter at TV-en er slått på, før du prøver å komme på nettverket.

    Svar

    Hvis TV-en ikke kommer på Internett via en trådløs tilkobling automatisk etter at du installerte tilkoblingen tidligere, følger du trinnene nedenfor:

    1. Utfør en omstart

    • Slå AV TV-en.

    • Trekk ut strømledningen fra stikkontakten.

    • Vent i minst ett minutt (etter at LED-en slås av), før du setter i strømledningen igjen.

    • Slå PÅ TV-en igjen.

    Åpne Smart TV-miljøet, og sjekk at Internett-tilkoblingen er gjenopprettet.

    2. Tilbakestill ruteren

    Tilbakestill ruteren ved å følge trinnene fra ruterens produsent. Sjekk om problemet fortsatt vedvarer.

    3. Kontroller nettverksinnstillingene på TV-en

    Trykk på Home- eller Settings-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:

    Innstillinger > [Nettverksinnstillinger] (Network settings) > [Vis nettverksinnstillinger] (View network settings)
    eller
    [Nettverk og trådløse nettverk] (Wireless and Networks) > [Vis nettverksinnstillinger] (View network settings)

    I denne menyen kan følgende innstillinger sjekkes:

    • [Nettverksmodus] (Network mode): Dette skal angis til [DHCP / automatisk IP] (DHCP/auto IP)

    Dette alternativet sørger for at TVen automatisk oppdaterer tilkoblingen hvis ruteren endrer IP-adresse for TVen

    4. Sjekk ruterens sikkerhetsinnstillinger

    Sikkerhetsinnstillingene på ruteren kan hindre TV-en fra å opprette en tilkobling. Kontroller følgende innstillinger:

    • Internett-portene 80 og 443 må være åpne.

    • Sjekk ruterens innstillinger for alternativet skjul/usynlig SSID (hide/invisible SSID). Dette alternativet skal være deaktivert.

    Merk: Alle rutere er ulike. Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du endrer disse innstillingene, må du se i håndboken eller ta kontakt med ruterens produsent.

    5. Test en annen tilkobling

    Hvis du vil sjekke om innstillingene har gått tapt når du har en Wi-Fi-tilkobling direkte til ruteren eller til alle Internett-tilkoblingene, kan du prøve følgende:

    • Opprett et sonenettverk på en smartenhet.
    • Koble ruteren til TV-en med en Ethernet-kabel.

    Hvis TV-en ikke lagrer Internett-tilkoblingsdataene, kan du kontakte Philips' kundestøtte for TV-er.

    Gå til Philips’ kundestøtteside for TV-er for å få ytterligere informasjon.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHT4112/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 43PFT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFT4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 43PUT6101/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 65PUS6521/12 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 55PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 , 55PFT6510/12 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Vanlige spørsmål

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.