Hva gjør jeg når en programvareoppdatering på Philips-TV-en mislykkes?
Publisert på 2019-02-25
Situasjon
Etter at programvareoppdateringen har startet på TV-en, stopper oppdateringen opp, og det vises en feilmelding om at programvareoppdateringen ikke kunne fullføres (selve teksten i meldingen kan variere, avhengig av TV-modell), eller at programvareoppdateringen tar 1,5 time.
Sjekkliste
Kontroller at
• Programvaren på TV-en er utdatert og må oppdateres.
Svar
Prøv følgende for å starte programvareoppdateringen på nytt
1. Starte oppdateringen på nytt
• Koble alle tilkoblede enheter fra TV-en.
• Trekk ut strømledningen til TV-en i ca. ett minutt, og sett den så inn igjen.
• Start TV-en på nytt.
• Start oppdateringen på nytt.
2. Oppdatere via USB
• Test en annen USB-flash-enhet.
• Hvis det er mulig, bør du oppdatere TV-en via Internett ved å følge disse trinnene: