Hvis HomeID-appen krasjer ofte, kan du prøve følgende alternativer én etter én:
1. Lukk og åpne HomeID-appen på nytt.
2. Kontroller at du har installert den nyeste versjonen av HomeID-appen. Se etter oppdateringer i App Store.
3. Start telefonen på nytt.
4. Tøm telefonens hurtigbuffer (Innstillinger / HomeID / Tøm hurtigbuffer)
5. Som siste alternativ kan du fjerne og installere HomeID-appen på nytt.
Hvis ingenting av det ovennevnte fungerte, kan du kontakte den lokale Philips-kundestøtten.
Hvordan får jeg HomeID-appen?
Publisert på 16. oktober 2024
Krav til smarttelefon og nettbrett
Apple iOS
NutriU-appen er kompatibel med Apple iPhone. Du må ha installert iOS 14.0 eller nyere.
Android
Hvis du bruker en Android-smartenhet, trenger du minimum Android 9.0.
Appen kan også brukes på nettbrett, men siden den er utformet for smarttelefoner, kan det hende at den ikke vises riktig på et nettbrett.
NutriU-appen er kompatibel med Apple iPhone. Du må ha installert iOS 14.0 eller nyere.
Android
Hvis du bruker en Android-smartenhet, trenger du minimum Android 9.0.
Appen kan også brukes på nettbrett, men siden den er utformet for smarttelefoner, kan det hende at den ikke vises riktig på et nettbrett.