0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan tar jeg opp et program på en harddisk?

    Publisert på 2018-04-06

    Situasjon
    TV-en kan ta opp TV-programmer via programguiden på TV-en eller umiddelbart via opptaksknappen på fjernkontrollen.

    Sjekkliste

    Kontroller følgende:

    • at programvaren på TV-en er oppdatert

    • at DVB-T/C/S-kanaler er installert på TV-en

    Svar

    Et program kan tas opp når en harddisk er koblet til TV-en.

    USB-harddisken må samsvare med følgende spesifikasjoner:

    – en lagringskapasitet på minst 250 GB

    – en minste skrivehastighet på 30 MB/s

    – en standard USB 2.0- eller en USB 3.0-tilkobling

    – harddisken bør helst ha sin egen strømforsyning

    – ingen viktige data er lagret på USB-harddisken, all data på alle partisjoner blir formatert

    Følg de neste trinnene for å starte et opptak:

    1. Tøm USB-harddisken

    Kontroller at harddisken er tom før den kobles til TV-en. TV-en formaterer harddisken, noe som betyr at all lagret data på USB-harddisken går tapt på permanent basis.

    Merk: Opptakene som lagres på harddisken, kan kun ses på TV-en.

    2. Koble til

    Ingen andre USB-enheter må være koblet til TV-en i løpet av denne prosessen

    • Sett USB-harddisken inn i USB-porten på TV-en. TV-en kjenner igjen USB-harddisken.

    3. Format

    Start formateringen på følgende måte:

    • Trykk på Pause-knappen, velg [Start], og trykk på OK på fjernkontrollen til TV-en.

    TV-en starter formateringen av USB-harddisken. Når USB-harddisken er formatert, vises en oversikt over lagringsplass på USB-harddisken i TV-ens opptaksmeny.

    • En melding vises for å bekrefte at harddisken ble formatert.

    4. Start opptak

    Velg det foretrukne opptaksalternativet:

    5. Ferdig!

    Merk: Kanalleverandøren eier de kringkastede og opptatte programmene. Det dekrypterte opptaket kan ikke kopieres eller overføres. Opptakene er vanligvis kun tilgjengelige i løpet av en viss tidsperiode. Ta kontakt med leverandøren hvis du vil ha mer informasjon.

    Vanlige spørsmål

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.