1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Produkter

    8600 series 4K Quantum Dot LED drevet av Android TV

    139 cm (55"), 4K Ultra HD LED-TV, Quad Core, 16 GB og kan utvides, DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 55PUS8602/12

    Vanlige spørsmål

    Hvordan endrer eller tilbakestiller jeg PIN-koden på TV-en?

    Situasjon

    TV-en ber om en firesifret PIN-kode i én av følgende situasjoner:
    ● Når du installerer kanalene på nytt
    ● Når du endrer innstillingene i TV-menyen
    ● Når du velger en app eller TV-kanal

    Svar

    En PIN-kode er nødvendig for å få tilgang til enkelte TV-funksjoner og -innstillinger når foreldresensurfunksjonen er aktivert.

    For å fjerne barnesikringen for apper og innstillinger

    Slik går du frem:
    ● Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:
    Innstillinger > [Barnesikring] (Child lock) > [Foreldresensur] (Parental Rating)
    Eller
    Trykk på Settings-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg:
    [Alle innstillinger] (All settings) > [Barnesikring] (Child lock) > [Foreldresensur] (Parental Rating)

    Alternativet Foreldresensur kan settes til Ingen hvis ingen barnesikring er nødvendig.

    18+-kanaler

    I tillegg er visse kanaler (18+) låst av leverandøren som standard (i henhold til 2017 M7-sertifiseringskrav). Disse kanalene kan bare åpnes med den valgte PIN-koden (under installasjonen) eller ved å angi koden 8888. Denne kanallåsen kan ikke fjernes eller deaktiveres

    tilbakestill TV-ens PIN-kode og fjern barnesikringen

    Slik går du frem:
    ● Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:
    Innstillinger > [Barnesikring] (Child lock) > [Endring av kode / Angi kode] (Change code / Set code)
    Eller
    Trykk på Settings-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg:
    [Alle innstillinger] (All settings) > [Barnesikring] (Child lock) > [Endring av kode / Angi kode] (Change code / Set code)
    ● Angi den gamle koden hvis PIN-koden har blitt angitt tidligere.
    ● Angi den nye koden.
    ● Angi den nye koden en gang til for å bekrefte.

    PIN-koden for foreldresensur har nå blitt endret til den nye PIN-koden.

    ● I den samme menyen velger du [Foreldresensur] (Parental Rating) > Ingen. TV-en vil be om den firesifrede PIN-koden en gang til. Angi den nye koden fra forrige trinn.

    Hva gjør jeg hvis PIN-koden ikke kan endres?

    Ved tap av PIN-koden kan koden 8888 angis i stedet i alternativet [Endring av kode] (Change code) for å velge en ny kode.

    Hvis PIN-koden ikke kan overskrives med 8888, installerer du TV-en på nytt for å tilbakestille alle tidligere valgte innstillinger.

    Hvordan installerer jeg TV-en på nytt?
    Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen, bla ned og velg følgende:
    Innstillinger > [Generelle innstillinger] (General settings) > [Installer fjernsyn på nytt] (Reinstall TV)
    Eller
    Trykk på Settings-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg:
    • [Alle innstillinger] (All Settings) > [Generelle innstillinger] (General settings) > [Installer fjernsyn på nytt] (Reinstall TV)

    Merk: Vanligvis er Philips TV-er utstyrt med bare én PIN-kode (foreldresensur). Hvis foreldresensur ikke er aktivert, men TV-en fortsatt ber deg om å angi en PIN-kode, kan denne PIN-koden være følgende:
    ● en PIN-kode for en CAM-modul
    ● en PIN-kode for en ekstern enhet

    Disse PIN-kodene er ikke knyttet til TV-en. Ta kontakt med kanalleverandøren hvis du vil ha mer hjelp.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 65PUS7502/12 , 65PUS6412/12 , 49PUS6482/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 43PUS6412/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 . Mer Mindre

    Var det ikke dette du så etter?

    Svarte vi på spørsmålet ditt?

    Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.