1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Support

    Levering

    Leveringstider

    Når blir bestillingen min sendt?
    Forsendelser av produkter på lager sendes fra lageret vårt innen 1–2 virkedager etter at bestillingen er gjort. Leveringstiden varierer avhengig av forsendelsesalternativet som ble valgt i kassen. Enheter som bestilles samtidig, kan sendes separat.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Spore bestilling

    Hvordan kan jeg spore min leveranse?

    Når bestillingen din er sendt, vil du motta et sporingsnummer via e-post fra oss. Med dette nummeret kan du følge leveringen av bestillingen. Vær oppmerksom på at du kanskje mottar flere sporingsnummer hvis bestillingen din sendes i flere forsendelser.

     

    Hvis du ikke er tilgjengelig på leveringstidspunktet, kan bestillingen din bli levert til enten en nabo eller et UPS-innsamlingssted i nærheten. Du vil alltid motta et brev fra UPS i din postkasse som angir hvor du kan hente pakken.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Jeg har bare mottatt en del av min bestilling
    Hvis bestillingen inneholder flere produkter eller reservedeler, kan den leveres i flere forsendelser. Vennligst sjekk bekreftelsen på forsendelsen, da den skal inneholde sporinformasjon for hver enkelt forsendelse. Alternativt, vent i ytterligere 2-3 dager for å forsikre deg om at en eventuell ekstra forsendelse kan leveres. Hvis en del av bestillingen din fortsatt mangler, vennligst ta kontakt med vår kundeservice her:

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Leveringsalternativer

    Hvilke forsendelsesalternativer er tilgjengelige?

    Du kan velge ønsket forsendelsesalternativ i kassen, og følgende alternativer er for øyeblikket tilgjengelige:

     

    • UPS Standard – levering på døren innen 3–7 virkedager.

    • UPS Express – levering på døren innen 1–2 virkedager.

    • UPS Access Point (hentested) – få forsendelsen levert til et praktisk UPS Access Point (hentested) innen 3–7 virkedager.

     

    Vær oppmerksom på at ikke alle forsendelsesalternativer er tilgjengelige for alle produkter.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Leverer dere hvor som helst?
    Vi leverer bare i Norge. Det er dessverre ikke mulig å levere utenfor Norge.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Hvilket forsendelsesalternativ bør jeg velge?

    Der det er mulig, tilbyr Philips en rekke forsendelsesalternativer som passer til budsjettet ditt og kravene dine, samtidig som vi sørger for at produktene dine kommer frem på en rask og sikker måte.

    Vær oppmerksom på at frakt med bud krever at noen er til stede på leveringsadressen for å motta leveransen. Hvis du ikke er til stede på den beregnede leveringsdagen, bør du vurdere å velge UPS Access Point (hentested) og hente forsendelsen på et passende sted i området ditt.

    Var denne informasjonen til hjelp?