0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Søvndata mangler

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis søvndataene mangler, kan tipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en forklaring og/eller løsning.
    • Du kan ha koblet fra babyenheten midt i en søvnøkt. Du bør som regel vente 15–20 minutter etter at søvnsyklusen er over for å sikre at søvndata sendes til skyen på riktig måte, før du slår av babyenheten. Unngå å koble fra babyenheten, herunder ved å slå av grenuttaket. Ved behov kan du slå av enheten ved å trykke på av/på-knappen på babyenheten.
    • Kanskje babyenheten ble tilbakestilt ved et uhell. Vær oppmerksom på at data som ikke sikkerhetskopieres i skyen, går tapt.
    • SenseIQ-data vises for de siste 30 dagene. Hvis du ønsker å ha slik datahistorikk tilgjengelig lenger, kan du ta skjermbilder i appen før dataene forsvinner.
    • Kanskje babyenheten har vært frakoblet eller i personvernmodus i en lengre periode. Babyenheten kobler seg til internett regelmessig. Søvnøktene lagres i babyenheten i noen dager. Men hvis babyenheten er frakoblet i en lengre periode, blir noen av dataene ikke synkronisert til skyen. Antall økter som er lagret i babyenheten, kan variere med lengden på søvnøktene. Vi anbefaler å koble babyenheten ofte til internett.
    Kontakte Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Kontakte Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.