0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Det er ingen SenseIQ-data

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis du ikke mottar data fra SenseIQ, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.
    • Kontroller om du har aktivert og slått på SenseIQ-funksjonen. Først må du laste ned Philips Avent Baby Monitor+-appen på smarttelefonen. Deretter aktiverer eller slår du på SenseIQ-funksjonen i foreldreenheten eller i appens meny.
    • Kontroller at babyenheten er festet riktig ved hjelp av 2-i-1-festet. Sørg for at alt er montert og plassert godt, slik at enheten ser babyen godt. Bruk et mønstret teppe og sørg for god kontrast mellom babyteppet/soveposen og madrasstrekket.
    • Hvis du ikke bruker 2-i-1-festet, må du passe på at babyenheten ikke er for langt fra babyen. Hvis avstanden er for lang, kan ikke kameraet på babyenheten fange opp babyens små opp-og-ned-brystbevegelser eller registrere pustefrekvensen.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.