Hvis Philips-varmeapparatet plutselig slutter å virke, kan du finne mulige årsaker og løsninger i artikkelen nedenfor.
Philips-varmeapparatet har et forhåndsinnstilt alternativ for å slå av, for eksempel en timer på apparatet eller en planlegger i appen. Hvis du har stilt inn noen av disse, slås varmeapparatet av. Kontroller innstillingene på apparatets timer eller planlegger i appen.
I auto-modus slutter varmeapparatet å virke når det når måltemperaturen og fortsetter når det registrerer at omgivelsestemperaturen faller under måltemperaturen. I lav- eller høy-modus, når varmeapparatet registrerer at temperaturen er 37 °C, vil den slutte å kjøre og starte igjen når temperaturen faller.
Philips-varmeapparatet slår automatisk av strømforsyningen når temperaturen overskrider grensen for varmeutkoblingen. La Philips-varmeapparatet avkjøles i noen minutter, og kontroller at det ikke er noen hindringer i luftinntaket/luftuttaket før du bruker det igjen.
Philips-varmeapparatet har en funksjon for automatisk avslåing. Hvis du lar varmeapparatet være i kontinuerlig drift i 16 timer uten å gjøre noen endringer, slås det av automatisk.
Philips-varmeapparatet kan slutte å virke hvis det er en overbelastning av strømforbruket på det tilkoblede uttaket. Overbelastningen vil utløse overbelastningsbeskyttelsen for sikringen.
Koble fra eventuelle strømkrevende enheter i nærheten fra den samme elektriske kontakten, og slå på varmeapparatet igjen. Hvis Philips-varmeapparatet ikke slår seg på igjen når det er koblet til et strømuttak som fungerer, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
Hjalp løsningene ovenfor? Hvis ikke, ta kontakt med oss for å få mer hjelp.
Andre nyttige koblinger
Trenger du hjelp med produktet?
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ser du etter noe annet?
Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte