0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Melken fra min Avent-flaskevarmer fra Philips er for varm eller kald

    Publisert på 1. juni 2023
    Det er flere grunner til at melken fra Avent-hurtigflaskevarmeren fra Philips kanskje ikke når ønsket temperatur. Se veiledningen nedenfor for å løse vanlige problemer med melketemperaturen.
    Vi anbefaler at du bruker vann i romtemperatur for å få best mulig resultat når du fyller flaskevarmeren. Baser vannivået og innstilling på mengden melk i flasken, ikke flaskens kapasitet.

    I de fleste tilfeller er det tilstrekkelig å fylle flaskevarmeren med vann til litt over melkenivået i flasken. Når du varmer opp en stor mengde melk, fyller du flaskevarmeren til 1 cm under kanten.
    Plasser flasken i flaskevarmeren, og fyll den deretter med vann (se avsnittet ovenfor for veiledning). Du må bare slå på flaskevarmeren etter at du har fulgt disse trinnene.

    Hvis du legger til flasken etter at du har slått på enheten, endres den endelige melketemperaturen.
    De anbefalte oppvarmingstidene som følger med Avent-hurtigflaskevarmeren fra Philips, er basert på polypropylenflasker. Glassflasker kan varmes opp raskere, mens silikonflasker varmes opp langsommere.

    Når du bruker en silikonflaske, må du la den varmes opp i 3–4 minutter etter oppvarmingssyklusen. 
    Bruk bare innstillingen Keep warm / defrost (Hold varm / tin) når du varmer opp melk i en melkepose.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.