Publisert på 28. november 2024
Hvis du ikke kan koble til SkinAI-funksjonene i Philips Lumea-appen, følger du feilsøkingstrinnene nedenfor for å løse problemet:
- Kontroller at Philips Lumea-enheten er en S9900-modell. Du finner modellnummeret på emballasjen som fulgte med enheten. SkinAI-funksjonene er bare kompatible med Lumea S9900.
- Lås opp SkinAI-funksjonene ved å følge instruksjonene i Lumea-appen. Denne prosessen inkluderer skanning av QR-koden på håndtaket til Lumea.
- Kontroller at internett- eller Wi-Fi-forbindelsen er stabil. Vi anbefaler at du kobler mobilenheten til en sterk Wi-Fi- eller internettforbindelse for å dra full nytte av SkinAI-funksjonene.
- Kontroller at mobilenheten er kompatibel med SkinAI-funksjonene. Selv om de fleste moderne iOS- og Android-enheter er kompatible, kan et lite antall enheter være uegnet.
- Gå til App Store eller Google Play Butikk og kontroller at du har den nyeste versjonen av Philips Lumea-appen installert. Bare den nyeste versjonen vil gi deg full nytte av SkinAI-funksjonene.
- Prøv på nytt litt senere. Noen ganger går serverne gjennom rutinemessig vedlikehold, noe som gjør at funksjonene er frakoblet i en kort periode.
Hvis disse løsningene ikke hjelper deg, og du ikke får tilgang til SkinAI-funksjonene, kan du kontakte oss.