• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    SkinAI-funksjonene i Philips Lumea-appen min fungerer ikke

    Publisert på 28. september 2023
    Hvis du ikke kan koble til SkinAI-funksjonene i Philips Lumea-appen, følger du feilsøkingstrinnene nedenfor for å løse problemet:
    • Kontroller at Philips Lumea-enheten er en S9900-modell. Du finner modellnummeret på emballasjen som fulgte med enheten. SkinAI-funksjonene er bare kompatible med Lumea S9900.
    • Kontroller at internett- eller Wi-Fi-forbindelsen er stabil. Vi anbefaler at du kobler mobilenheten til en sterk Wi-Fi- eller internettforbindelse for å dra full nytte av SkinAI-funksjonene.
    • Kontroller at mobilenheten er kompatibel med SkinAI-funksjonene. Selv om de fleste moderne iOS- og Android-enheter er kompatible, kan et lite antall enheter være uegnet.
    • Gå til App Store eller Google Play Butikk og kontroller at du har den nyeste versjonen av Philips Lumea-appen installert. Bare den nyeste versjonen vil gi deg full nytte av SkinAI-funksjonene.
    • Prøv på nytt litt senere. Noen ganger går serverne gjennom rutinemessig vedlikehold, noe som gjør at funksjonene er frakoblet i en kort periode.
    Hvis disse løsningene ikke hjelper deg, og du ikke får tilgang til SkinAI-funksjonene, kan du kontakte oss.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.