• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 350 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips HomeRun-robotstøvsugeren kobler seg ikke til Philips HomeRun-appen

    Publisert på 6. desember 2023
    Hvis Philips HomeRun støvsuger- og mopperoboten ikke kobler opp til Philips HomeRun-appen, kan du lese artikkelen nedenfor for å finne mulige årsaker og løsninger. 
    homerun-modeller

    Du kan parkoble roboten med Philips HomeRun-appen ved å trykke på knappen Add robot (Legg til robot) og følge instruksjonene. Hvis parkoblingen mislykkes, følger du trinnene nedenfor for å løse problemet:

    Kontroller at roboten er slått på
    Kontroller at roboten er fulladet, at stasjonen er koblet til en stikkontakt, og at roboten er slått på. 

    Kontroller Wi-Fi-passordet
    Kontroller at du har angitt riktig passord for Wi-Fi-hjemmenettverket i appen. 

    Velg riktig robotmodell
    Velg riktig modell når du legger til roboten i appen.

    • Stasjon for automatisk tømming: XU7100, XU3110 eller XU3100
    • Uten stasjon for automatisk tømming: XU7000 eller XU3000
    • Med dokkingstasjon: XU6500

    Kontroller om roboten er i Wi-Fi-oppsettmodus
    Roboten må være i Wi-Fi-oppsettmodus for å kunne parkobles med appen. Av/på-knappen og Hjem-knappen på roboten blinker for å indikere at Wi-Fi-oppsettmodus er aktivert. For å få roboten i Wi-Fi-oppsettsmodus trykker du på og holder inne av/på-knappen og Hjem-knappen samtidig i tre sekunder. Lysene i knappene blinker oransje for å vise at roboten er i Wi-Fi-oppsettmodus (se bildet nedenfor).

    Kontroller at Wi-Fi-hjemmenettverket fungerer som det skal
    Kontroller Internett-tilkoblingen. Hvis nettverket er tregt, slår du ruteren av og på igjen.

    Plasser stasjonen nærmere ruteren
    Robotens ladestasjon bør plasseres på et sted med god Wi-Fi-dekning. Plasser stasjonen nærmere ruteren for å få et sterkere Wi-Fi-signal. 

    Nyeste versjon av Philips HomeRun-appen
    Kontroller at du bruker den nyeste versjonen av Philips HomeRun-appen ved å gå til appbutikken og se om finnes en tilgjengelig oppdatering.

    Nedenfor finner du videoer for de ulike modellene med trinnvise instruksjoner for hvordan du kobler roboten til appen.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.

    Play Pause
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.