Du kan parkoble roboten med Philips HomeRun-appen ved å trykke på knappen Add robot (Legg til robot) og følge instruksjonene. Hvis parkoblingen mislykkes, følger du trinnene nedenfor for å løse problemet:
Merk: Hvis Wi-Fi støtter både 2,4 GHz og 5 GHz, anbefaler vi at du velger 2,4 GHz for bedre signal.
Kontroller at roboten er slått på
Kontroller at roboten er fulladet, at stasjonen er koblet til en stikkontakt, og at roboten er slått på.
Kontroller Wi-Fi-passordet
Kontroller at du har angitt riktig passord for hjemmenettverket i appen.
Velg riktig robotmodell
Velg riktig modell når du legger til roboten i appen.
- Stasjon for automatisk tømming: XU7100, XU3110 eller XU3100
- Uten stasjon for automatisk tømming: XU7000, XU3000 eller XU2000
- Med dokkingstasjon: XU6500
Kontroller om roboten er i Wi-Fi-oppsettmodus
Roboten må være i Wi-Fi-oppsettmodus for å kunne parkobles med appen. Av/på-knappen og Hjem-knappen på roboten blinker for å indikere at Wi-Fi-oppsettmodus er aktivert. For å få roboten i Wi-Fi-oppsettsmodus trykker du på og holder inne av/på-knappen og Hjem-knappen samtidig i tre sekunder. Lysene i knappene blinker oransje for å vise at roboten er i Wi-Fi-oppsettmodus (se bildet nedenfor).
Kontroller at hjemmenettverket fungerer som det skal
Kontroller Internett-tilkoblingen. Hvis nettverket er tregt, slår du ruteren av og på igjen.
Plasser stasjonen nærmere ruteren
Robotens ladestasjon bør plasseres på et sted med god Wi-Fi-dekning. Plasser stasjonen nærmere ruteren for å få et sterkere Wi-Fi-signal.
Nyeste versjon av Philips HomeRun-appen
Kontroller at du bruker den nyeste versjonen av Philips HomeRun-appen ved å gå til appbutikken og se om finnes en tilgjengelig oppdatering.
Nedenfor finner du videoer for de ulike modellene med trinnvise instruksjoner for hvordan du kobler roboten til appen.
Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.