• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Sonicare-tannbørsten lader ikke

    Publisert på 14. juli 2023
    Hvis tannbørsten ikke lader, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.

    Vi anbefaler at du følger trinnene i rekkefølgen nedenfor. Mellom trinnene kontrollerer du om problemet er løst før du går videre til neste. 
    Laderne for alle Sonicare-tannbørster er forskjellige og ikke kompatible med andre Sonicare-modeller. Vi anbefaler at du bruker den originale laderen som fulgte med tannbørsten.

    Lader ikke tannbørsten når den er koblet til? Stikkontakten fungerer kanskje ikke. Prøv å bruke en annen stikkontakt for å lade den.
     

    Prøv å kontrollere om ladeadapteren eller -ledningen er skadet. Hvis du oppdager skade på adapteren eller ledningen, må du slutte å bruke den umiddelbart. Kjøp en erstatning i nettbutikken vår.

     

     

    Hvis du bruker ladestativ, ladepute eller ladeglass, må du sørge for at tannbørsten plasseres midt på laderen. Tannbørsten avgir to korte pip, eller batterilampen lyser, for å bekrefte at tannbørsten er plassert i laderen på riktig måte.

    Kontroller at laderen ikke er plassert på en metalloverflate eller i nærheten av andre ladere, da dette kan føre til forstyrrelser under lading.
    Hvis ingen av disse tipsene hjelper, kan det hende tannbørsten er skadet innvendig. Vi anbefaler at du ber om reparasjon eller erstatning av tannbørsten. 
    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.