Kontroller at du har den nyeste versjonen av Air+-appen. Oppdater appen via Google Play Store eller iOS App Store på smarttelefonen eller nettbrettet.
Det kan være flere årsaker til hvorfor du ikke klarer å koble Air+-appen sammen med Philips SmartPro Robot. Finn ut hvordan du enkelt kan løse dette i det følgende.
Kontroller at du har den nyeste versjonen av Air+-appen. Oppdater appen via Google Play Store eller iOS App Store på smarttelefonen eller nettbrettet.
Kontroller at Philips SmartPro-roboten er i nærheten av ruteren slik at den kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.
Kontroller at Wi-Fi-ruteren er slått på, og at den er kompatibel. Philips SmartPro-roboten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Den er IKKE kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk.
Merk:
Du kan starte rengjøring med Philips-roboten uten Air+-appen. Trykk på av/på-knappen på toppen av enheten for å starte en vanlig rengjøring.
Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.