1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Produkter

    Få støtten du trenger
    Ser du etter en bestemt løsning for produktet ditt?

    Jeg har tilkoblingsproblemer med Philips SmartPro

    Det kan være flere årsaker til hvorfor du ikke klarer å koble CleanHome+-appen sammen med Philips SmartPro Robot. Finn ut hvordan du enkelt kan løse dette i det følgende.

    Utdatert versjon av appen

    Kontroller at du har den nyeste versjonen av CleanHome+-appen. Oppdater appen via Google Play Store eller iOS App Store på smarttelefonen eller nettbrettet.

    For langt unna Wi-Fi-ruteren

    Kontroller at Philips SmartPro-roboten er i nærheten av ruteren slik at den kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.

    Ikke-kompatibelt Wi-Fi

    Kontroller at Wi-Fi-ruteren er slått på, og at den er kompatibel. Philips SmartPro-roboten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Den er IKKE kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk.

    Merk:

    Du kan starte rengjøring med Philips-roboten uten CleanHome+-appen. Trykk på av/på-knappen på toppen av enheten for å starte en vanlig rengjøring.

    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

    Feilsøking