• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg har tilkoblingsproblemer med Philips SmartPro

    Publisert på 29 November 2022

    Det kan være flere årsaker til hvorfor du ikke klarer å koble Air+-appen sammen med Philips SmartPro Robot. Finn ut hvordan du enkelt kan løse dette i det følgende.

    Kontroller at du har den nyeste versjonen av Air+-appen. Oppdater appen via Google Play Store eller iOS App Store på smarttelefonen eller nettbrettet.

    Kontroller at Philips SmartPro-roboten er i nærheten av ruteren slik at den kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.

    Kontroller at Wi-Fi-ruteren er slått på, og at den er kompatibel. Philips SmartPro-roboten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Den er IKKE kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk.

    Merk:

    Du kan starte rengjøring med Philips-roboten uten Air+-appen. Trykk på av/på-knappen på toppen av enheten for å starte en vanlig rengjøring.

    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.