• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke koble til Philips-luftrenseren etter paring

    Publisert på 2021-07-04

    Det kan være ulike årsaker til at du ikke kan koble til Philips-luftrenseren etter vellykket paring. Finn ut hvordan du løser dette.

    En gammel versjon av smart-appen er installert

    Kontroller at den nyeste versjonen av smart-appen er installert.

    Smarttelefonen og luftrenseren er på ulike nettverk

    Sørg for at luftrenseren og smarttelefonen er på samme trådløse nettverk.

    Paringen var ikke vellykket

    Slett den nåværende parede enheten, og prøv å pare den på nytt.

    Nettverket er ustabilt

    Sørg for at nettverket du bruker, er stabilt.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.