• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Sonicare-tannbørsten lager mye lyd

    Publisert på 3. august 2023
    Hvis tannbørsten avgir en høy lyd, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.

    Vi anbefaler at du følger trinnene i rekkefølgen nedenfor. Mellom trinnene kontrollerer du om problemet er løst før du går videre til neste. Du kan også se videoen nedenfor for å løse problemet.
    Play Pause
    Sonicare-tannbørster bruker kraftige vibrasjoner til å rengjøre tennene. Lyden som produseres, er høyere enn en manuell tannbørste. Hvis dette er din første elektriske tannbørste, kan det ta litt tid å bli vant til elektrisk tannpuss.

     
    Hvis du slår på tannbørsten uten et børstehode, vil den lage mer støy. Kontroller alltid at et børstehode er festet til tannbørsten.

     
    Hvis tannbørsten lager unormalt høy lyd, kan årsaken være at børstehodet er løst. Kontroller at børstehodet sitter godt på håndtaket og ikke er løst. Det kommer til å være et lite mellomrom mellom håndtaket og børstehodet, siden dette er nødvendig for vibrasjonen.
     
    Plassere et børstehode riktig
    Det kan også bety at børstehodet er slitt. Vi anbefaler at du bytter børstehode hver tredje måned. Du kan kjøpe et nytt børstehode i nettbutikken vår.
    Prøv følgende trinn:
    Trinn 1: Fjern børstehodet fra håndtaket.
    Trinn 2: Slå på tannbørsten.

    Lager tannbørsten din fortsatt en høy eller unormal lyd?
    • Hvis svaret er ja, er tannbørsten ødelagt. Vi anbefaler at du ber om reparasjon eller erstatning på Internett.
    • Hvis nei: Hvis støyen stopper, er børstehodet defekt eller utslitt. Du må bytte ut børstehodet med et nytt.
    Hvis ingen av disse tipsene hjelper, kan det hende tannbørsten er skadet innvendig. Vi anbefaler at du ber om reparasjon eller erstatning av tannbørsten. 
    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.