• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 350 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips SmartPro Compact-roboten rengjør ikke ordentlig

    Publisert på 2021-07-04

    Hvis Philips SmartPro Compact-robotstøvsugeren ikke rengjør ordentlig, kan det finnes en enkel løsning. Finn ut hvordan du kan gjenopprette ytelsen.

    Løsning: Legg børsten eller børstene i varmt vann en stund. Hvis dette ikke hjelper for å gi børstehårene riktig form igjen, må du bytte ut sidebørstene.

    Løsning: Rengjør filteret i støvbeholderen med en klut eller en tannbørste med myk bust. Hvis det ikke hjelper å børste for å rengjøre filteret, bytter du ut filteret med et nytt filter. Vi anbefaler å bytte ut filteret minst én gang i året.

    Løsning: Rengjør sugeåpningen.

    Løsning: Rengjør fronthjulet.

    Hvis forklaringene ovenfor ikke løser problemet, kan du ta kontakt med Philips' forbrukerstøtte der du bor.

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.