• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips SmartPro Compact-roboten rengjør ikke ordentlig

    Publisert på 2021-07-04

    Hvis Philips SmartPro Compact-robotstøvsugeren ikke rengjør ordentlig, kan det finnes en enkel løsning. Finn ut hvordan du kan gjenopprette ytelsen.

    Årsak: Børstehårene på én av eller begge sidebørstene er bøyde eller knekte.

    Løsning: Legg børsten eller børstene i varmt vann en stund. Hvis dette ikke hjelper for å gi børstehårene riktig form igjen, må du bytte ut sidebørstene.

    Årsak: Filteret i støvbeholderen er skittent.

    Løsning: Rengjør filteret i støvbeholderen med en klut eller en tannbørste med myk bust. Hvis det ikke hjelper å børste for å rengjøre filteret, bytter du ut filteret med et nytt filter. Vi anbefaler å bytte ut filteret minst én gang i året.

    Årsak: Sugeåpningen i bunnen av støvbeholderen er tett.

    Løsning: Rengjør sugeåpningen.

    Årsak: Fronthjulet har satt seg fast med hår eller annet smuss.

    Løsning: Rengjør fronthjulet.

    Hvis forklaringene ovenfor ikke løser problemet, kan du ta kontakt med Philips' forbrukerstøtte der du bor.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.