0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan kan jeg sikre god SenseIQ-sporing?

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis du vil aktivere SenseIQ, laster du ned appen Philips Avent Baby Monitor+ og låser opp funksjonen i appen. Vi anbefaler at du aktiverer SenseIQ-funksjonen så snart som mulig, slik at du kan få mest mulig ut av enheten.

    Bruk krybbefestet eller veggfestet

    For best mulig overvåking med SenseIQ-funksjonen for søvnregistrering er det sterkt anbefalt å feste babyenheten til krybben eller en vegg ved hjelp av 2-i-1-festet. Når du gjør det, plasserer du kameraet på det mest passende stedet med utmerket utsikt, slik at du kan overvåke babyens sove- og pusterytme lett og effektivt.

    Vi anbefaler at du monterer babyenheten midt på den lange siden av babysengen.
     

    Bruk babyklær med mønstre

    Soveposer, sengetøy og mønstrede klær fungerer utmerket med denne babymonitoren. Unngå tykke klær og sengetøy i samme farge, siden babyenheten vil fange opp bevegelser ved å tolke kontraster. For best mulig sporing bør du bruke klær med tett passform og unngå å legge løst sengetøy over babyen.
     

    Plasser madrassen slik at den vises midt på i skjermen

    Madrassen skal vises som et rett horisontalt rektangel på skjermen. Jo rettere madrassen er på skjermen, desto bedre.
     

    Andre tips

    For best resultat koble babyenheten til Wi-Fi (det skal lyse et hvitt, konstant lys).

    Ikke plasser barnesengen i nærheten av gardiner der lysforholdene kan endres ofte. Hold babysengen og soveplassen frie for uroer, leker eller lys som beveger seg. Jo færre ting som hindrer utsikten av babyen, desto bedre vil babymonitoren fungere.

    Skjermen er følsom for bevegelse. Unngå å bruke en vugge eller babykurv. Unngå å ha kjæledyr for nær krybben, slik at den ikke blir dyttet på eller flyttet ved et uhell.
     

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: SCD971/26 , SCD973/26 .

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.