• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

      Er Philips-produktet ditt ødelagt, eller fungerer det ikke lenger som forventet? Hvis du leter etter brukermanualer, vanlige produktspørsmål eller feilsøkingstrinn, er vår omfattende supportside her for å hjelpe deg. Her kan du også finne deler og tilbehør til ditt Philips-produkt.

      Fungerer ikke produktet som det skal? Finn løsningen her. Skriv inn modellnummeret.

      Hvor finner jeg modellnummeret?

      FAQs

      1. Produktet mitt er ødelagt - hvordan kan jeg få det reparert? Vil det dekkes av garantien?

      I  mange tilfeller, når produktet ikke oppfører seg som forventet, kan problemet løses hjemme uten å måtte sende det til reparasjon.


      Vennligst les feilsøkingstrinnene våre online samt Vanlige spørsmål og Svar for å finne løsninger på de vanligste problemene:


      - Finn produktet ditt og dets vanlige spørsmål


      Hvis du ikke kan løse problemet ditt på nett, kan du bestille en reparasjon selv online eller kontakte vår kundeservice - klikk her.


      Reparasjon eller utbytte vil være gratis hvis produktet ditt er innenfor garantiperioden.

      2. Hvor lang er garantien på produktet mitt?

      Philips garantier er 2 år, avhengig av hvilket produkt man har.


      For å finne den nøyaktige garantiperioden for produktet ditt og de relevante vilkårene, vennligst les dokumentasjonen som fulgte med produktet eller les garantivilkårene våre her.

      3. Produktet mitt er utenfor garantien, kan Philips gjøre noe for meg?

      Hvis produktet ditt ikke lenger dekkes av garantien, streber vi etter å gjøre reparasjonsprosessen så enkel som mulig. Løsningen som tilbys og den endelige kostnaden avhenger av produkttype, alder og dine valgte transportalternativer.


      For å finne en løsning for ditt defekte produkt, registrer deg i vår nettportal.For kaffemaskiner og Avent-produkter, vennligst kontakt vår kundeservice.


      Merk: Hvis du registrerer ditt ødelagte produkt og du ikke er fornøyd med løsningen som tilbys, kan du kansellere registreringen når som helst og kontakte vår kundeservice for ytterligere støtte.

      4. Jeg finner ikke informasjonen jeg leter etter, hvordan kan jeg kontakte dere for å få hjelp?

      Vi streber etter å gi en fullstendig onlinesupport for alle våre produkter, men innser at informasjonen du trenger noen ganger kan være vanskelig å finne.


      Før du kontakter oss, les følgende tips for å finne informasjon på nettstedet vårt:


      - Hvor kan jeg finne produktinformasjon?


      Hvis du fortsatt ikke finner informasjonen du trenger, kan du kontakte vår kundeservice.

      5. Hvor lang tid tar en reparasjon?

      Målet vårt er å reparere og returnere produktet til deg innen 7-14 virkedager fra den dagen det er mottatt av vårt servicesenter.


      (Hvis deler må bestilles, kan reparasjonen ta opptil 14 dager.)


      Hvis du har bestilt reparasjonen din på nett eller gjennom vår kundeservice og har et IT philips-xxx-referansenummer, kan du sjekke status på reparasjonen online her.


      Ta ellers kontakt med vår kundeservice for en oppdatering.

      6. Hvor finner jeg modell- og serienummeret på produktet mitt?

      Modell- og serienummeret til produktet ditt finner du: på esken, i brukerhåndboken eller på selve produktet:


      - Hvor finner jeg produktets modell og serienummer

      Number Five
      7. Jeg har flyttet utenlnds/jeg kjøpte produktet mitt i utlandet. Vil garantien min bli påvirket?

      Nei, hos Philips tilbyr vi en internasjonal garanti for produktene våre, og derfor vil ikke garantien din bli påvirket.


      Kontakt din lokale Philips kundeservice hvis du har problemer eller spørsmål.

      8. Hvordan registrerer jeg meg for en utvidet garanti i MyPhilips?

      Slik gjør du:


      Hvis produktet ditt er kvalifisert for en utvidet garanti, trenger du først en MyPhilips-konto. Du kan logge inn eller opprette en her. Deretter kan du registrere produktet ditt. Ha produktet tilgjengelig når du registrerer deg, da du trenger å oppgi modellnummeret. Merk: du må registrere produktet innen 3 måneder etter kjøpet for å få den ekstra garantien. 

       

      For å registrere et produkt trenger du:


      MyPhilips-konto

      ModellnummerKjøpsdato (må være innen 3 måneder etter kjøp)

      Kjøpsbevis (valgfritt)

      Kampanjeinformasjon (hvis mulig)

      9. Hvordan kan jeg bruke min utvidede garanti?

      Hvis produktet ditt var berettiget til en garantiforlengelse og registreringen ble gjort innen 3 måneder etter kjøpet, vil du motta et kontraktsnummer som gir deg rett til garantiforlengelsen. Denne registreringen er på produktregistreringssiden og skal også ha blitt sendt til deg via e-post. Vennligst ha kontraktnummeret tilgjengelig hvis du trenger å bruke garantiforlengelsen.


      Du kan registrere din reklamasjon direkte på nett via vår selvhjelpsportal eller kontakte vår kundeservice innen garantiperioden.

      You are about to visit a Philips global content page

      Continue

      You are about to visit the Philips USA website.

      I understand

      Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.