1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Betaling

    Vi har for øyeblikket et høyt ringevolum. Det kan hende at du må vente lenger på linjen. Du må gjerne vurdere å ringe på et annet tidspunkt. Vi beklager ulempene dette medfører.

    Klikk her for viktig informasjon om sikkerhetvarselet angående enkelte CPAP, BiPAP og ventilatorer fra Philips Respironics.

    Betalingsmetoder

    Hvordan kan jeg betale?
    Philips Shop aksepterer følgende betalingsalternativer: Debet- og Kredittkort (Visa og MasterCard) og PayPal og Klarna. Alle betalingsmåter er gratis, da vi ikke belaster transaksjonsgebyrer.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Rabattkoder

    Hvordan løser jeg inn rabattkoden?
    Du kan innløse rabattkoden ved å skrive inn koden i feltet «Angi rabattkode», og klikk deretter «Bruk» i kassen. Du kan bare bruke én rabattkode per bestilling. Noen rabattkoder er kanskje ikke gyldige for bestemte produktkategorier eller allerede rabatterte produkter.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Hva gjør jeg hvis jeg mottar en feilmelding når jeg løser inn rabattkoden?
    Sørg for at du bruker kupongkoden basert på de relevante vilkårene til kupongen. Det er forskjell på store og små bokstaver i markedsføringskoden og bindestreker (-) eller spesielle tegn er også en del av markedsføringskoden.  Bruk hele kupongkoden som er gitt til deg som i eksempelet under.
    voucher
    Hvis du har forsøkt alt og markedsføringskoden likevel ikke fungerer, kan du kontakte oss. Vi hjelper deg gjerne videre.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Betal senere

    Hvordan betaler jeg senere med Klarna?
    Å betale senere innebærer at du kan handle nå og betale for kjøpet ditt innen 14 dager fra det øyeblikket bestillingen din er sendt. Innen 2 dager fra bestillingen vil du motta en epost fra oss med alle relevante betalingsanvisninger. Du må da betale for kjøpet innen 14 dagar.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Betalingsfeil

    Min betaling har mislyktes
    For å forhindre betalingsfeil anbefaler vi at du kontrollerer at faktureringsadressen du oppga samsvarer med adressen banken din har registrert på deg. Sørg også for at kreditt- / debetkortet ikke er utløpt og har nok penger tilgjengelig. Å rydde nettleserens cache og informasjonskapsler kan også hjelpe. Vi anbefaler at du prøver igjen, helst med en annen betalingsmetode. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt din bank eller kortutsteder.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Faktura/ordrebekreftelse

    Hvordan kan jeg laste ned min faktura/ordrebekreftelse?

    Du vil motta din faktura via e-post innen 1–2 virkedager fra innleggelsen av bestillingen. Vær oppmerksom på at du kan motta separate fakturaer hvis bestillingen din har flere produkter fra forskjellige selgere.


    Hvis du ikke har mottatt fakturaen din via e-post innen 1–2 virkedager fra du bestiller, kan du kontakte oss. Dette gjelder produkter innen kategoriene kaffe, luftrensing, kjøkkenapparater, tekstilpleie og gulvrengjøring.

     

    Så snart fakturaen er tilgjengelig, kan du laste den ned fra Philips Shop-kontoen din. Dette gjelder produkter innen kategoriene personlig pleie, mor og barn og tannhelse. Din kontopålogging. Klikk på «Vis bestillingshistorikk». Velg bestillingsnummer, og klikk deretter på fakturaen for å laste den ned.


    Vil du ha tilgang til fakturaen din uten en konto? Du kan angi e-postadressen og bestillingsnummeret her. Klikk deretter på knappen til høyre og last ned fakturaen.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.