1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Support

    Betaling

    Viktig
    På grunn av et teknisk problem kan e-posten med bestillingsbekreftelsen nå deg med en forsinkelse. Hvis du ikke mottar den innen 48 timer, kan du kontakte oss.
    Viktig
    På grunn av et teknisk problem kan det hende at du ikke mottar leveringsbekreftelsen. Vi jobber med å løse dette problemet så snart som mulig. Bestillingen din behandles imidlertid riktig og vil ankomme innen den forventede leveringstiden.
    Viktig
    Leveringstider er for øyeblikket lengre enn vanlig på grunn av høyt bestillingsvolum. Vi gjør vårt beste for å få bestillingen din levert så snart som mulig. En e-post sendes ut når bestillingen din er sendt.
    Viktig
    Vi har for øyeblikket et høyt ringevolum. Det kan hende at du må vente lenger på linjen. Du må gjerne vurdere å ringe på et annet tidspunkt. Vi beklager ulempene dette medfører.
    Viktig
    Behandlingstiden for refusjon er for øyeblikket lengre enn vanlig på grunn av den travle perioden. Vi gjør vårt beste for å behandle forespørsler så raskt som mulig. En e-postbekreftelse sendes når forespørselen din er fullført.
    Viktig
    På grunn av planlagt vedlikehold kan det hende at du midlertidig ikke kan kjøpe produkter på nettsiden vår. Vi arbeider for å løse dette så snart som mulig, og beklager ulempene dette medfører. Du kan fortsette å handle hos andre forhandlere i mellomtiden.
    Viktig
    På grunn av planlagt vedlikehold kan du midlertidig motta e-posten med bestillingsbekreftelse med en forsinkelse. Dette påvirker ikke behandlingen og leveringen av bestillingen din. Hvis du ikke mottok bestillingsbekreftelsen innen 48 timer, kan du kontakte oss.
    Viktig
    På grunn av vedlikehold er det midlertidig ikke mulig å legge til et produkt i handlevognen. Dette vil bli løst så snart som mulig. Vi håper å se deg igjen på et annet tidspunkt.
    Viktig
    På grunn av et teknisk problem kan det hende at du midlertidig ikke kan kjøpe produkter via [PAYMENT_METHOD] på nettsiden vår. Vi arbeider for å løse dette så snart som mulig, og beklager ulempene dette medfører. Du kan fortsette å handle hos andre forhandlere i mellomtiden.
    Viktig
    Klikk her for viktig informasjon om sikkerhetvarselet angående enkelte CPAP, BiPAP og ventilatorer fra Philips Respironics.

    Betalingsmetoder

    Hvordan kan jeg betale?
    Philips Shop aksepterer følgende betalingsalternativer: Debet- og Kredittkort (Visa og MasterCard) og PayPal og Klarna. Alle betalingsmåter er gratis, da vi ikke belaster transaksjonsgebyrer.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Rabattkoder

    Hvordan løser jeg inn rabattkoden?
    Du kan innløse rabattkoden ved å skrive inn koden i feltet «Angi rabattkode», og klikk deretter «Bruk» i kassen. Du kan bare bruke én rabattkode per bestilling. Noen rabattkoder er kanskje ikke gyldige for bestemte produktkategorier eller allerede rabatterte produkter.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Hva gjør jeg hvis jeg mottar en feilmelding når jeg løser inn rabattkoden?
    Sørg for at du bruker kupongkoden basert på de relevante vilkårene til kupongen. Det er forskjell på store og små bokstaver i markedsføringskoden og bindestreker (-) eller spesielle tegn er også en del av markedsføringskoden.  Bruk hele kupongkoden som er gitt til deg som i eksempelet under.
    voucher
    Hvis du har forsøkt alt og markedsføringskoden likevel ikke fungerer, kan du kontakte oss. Vi hjelper deg gjerne videre.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Betal senere

    Hvordan betaler jeg senere med Klarna?
    Å betale senere innebærer at du kan handle nå og betale for kjøpet ditt innen 14 dager fra det øyeblikket bestillingen din er sendt. Innen 2 dager fra bestillingen vil du motta en epost fra oss med alle relevante betalingsanvisninger. Du må da betale for kjøpet innen 14 dagar.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Betalingsfeil

    Min betaling har mislyktes
    For å forhindre betalingsfeil anbefaler vi at du kontrollerer at faktureringsadressen du oppga samsvarer med adressen banken din har registrert på deg. Sørg også for at kreditt- / debetkortet ikke er utløpt og har nok penger tilgjengelig. Å rydde nettleserens cache og informasjonskapsler kan også hjelpe. Vi anbefaler at du prøver igjen, helst med en annen betalingsmetode. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt din bank eller kortutsteder.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Faktura/ordrebekreftelse

    Hvordan kan jeg laste ned min faktura/ordrebekreftelse?

    Du vil motta fakturaen/ordrebekreftelsen din via e-post innen 1-2 virkedager fra bestillingen.

    Så fort den er tilgjengelig kan du også laste ned fakturaen/ordrebekreftelsen din i din Philips Shop-konto. Logg inn på kontoen din. Klikk på "Se din bestillingshistorie". Velg bestillingsnummer og klikk deretter på fakturaen/ordrebekreftelsen for å laste den ned.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.