1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Produkter

    Kontakt oss

    Hvordan kan vi hjelpe til?

    Hvor finner jeg modellnummeret?

      Vanlige spørsmål

      Spørsmål om Philips TV
      Har du spørsmål om din TV? Finn brukerhåndbøker, instruksjonsvideoer, spørsmål & svar samt programvareoppdateringer til din TV.
      Garantispørsmål
      Klikk på knappen nedenfor for å lese mer om våre garantivilkår. Velg deretter produktkategori.
      Spørsmål om min bestilling

      1. Hvordan kansellerer jeg min bestilling?

      For tilfellet går det ikke å kansellere bestillinger og vi beklager dette. Det du derimot kan gjøre er å la pakken gå i retur når det kommer frem til deg. Innen 14 dager fra det har kommet tilbake til vårt lager vil du få tilbake pengene på din konto.


      2. Hva er statusen på min bestilling?

      For å se status på din bestilling kan du klikke på linken nedenfor og fylle i din e-post og ordrenummer.

      3. Kan jeg legge til produkter i min ordre etter at bestillingen er lagt?

      For tilfellet er det ikke mulig å legge til produkter når bestillingen allerede har gått gjennom. En ny bestilling må gjøres med de produktene du ønsker å legge til.
       

      Annet

      Her finner du mer informasjon om betalinger, levering, returer, tilbakebetalinger, avbestillinger og andre vanlige spørsmål.

      Var dette til hjelp? 
      Thank you for the feedback. This will help us improve the tool.
      Jeg leter etter en reservedel til mitt produkt
      Vi har dessverre ingen reservedeler tilgjengelig på vår hjemmeside for Norge. Vennligst kontakt vår kundesupport eller spør din forhandler.

      Kontakt oss

      Hva trenger du hjelp med? 

      Stengt følgende dager

       

      1 Jan, Første nyttårsdag

      9 Apr, Skjærtorsdag

      10 Apr, Langfredag

      13 Apr, 2. påskedag

      1 Maj, Arbeidernes internasjonale dag

      17 Mai, Grunnlovsdagen, 17. mai

      21 Mai, Kristi himmelfartsdag

      31 Mai, 1. pinsedag

      1 Juni, 2. pinsedag

      25 Dec, 1. juledag

      26 Dec, 2. juledag

      Kontakt oss gjeldene produkt

      For deg som har produktrelaterte spørsmål. Velg og klikk på din kategori nedenfor for å se alle kontaktalternativer, så vil våre produktspesialister hjelpe deg!

      • Lyd og bilde
      • Personlig hygiene
      • Mor og barn
      • Husholdningsprodukter
      • Belysning
      • Helse
      • I kjøretøy

      Kontakt oss gjeldene din bestilling

      Har du spørsmål om din bestilling, levering, betaling eller returer? Vi hjelper deg! 

      Ring oss

      Kontakt oss under våre åpningstider:
      Mandag till fredag 08:00-16:00
      På grunn av et teknisk problem kan sendingen av bestillingsbekreftelsen bli forsinket. Hvis den ikke er mottatt innen 48 timer, vennligst kontakt oss.
      På grunn av et teknisk problem kan det hende at du ikke har mottat din forsendelsesbekreftelse. Bestillingen din vil uansett bli behandlet riktig og vil komme innen forventet leveringstid.
      Leveringstidene er for øyeblikket lengre enn normalt på grunn av høyt ordrevolum. Vi gjør vårt beste for å få din order levert så snart som mulig. En e-post vil bli sendt ut når bestillingen er sendt.
      Vi opplever for tiden høye anropsvolum. Det kan hende du må vente lenger på linjen. Vennligst vurder å ringe på et annet tidspunkt. Vi beklager dette.
      Grunnet travelhet er behandlingstiden for refunderinger for tilfellet lengre enn normalt. Vi gjør vårt beste for en så rask behandling som mulig. En e-post vil bli sendt når refunderingen er klar.
      Grunnet tekniske problemer er det for tilfellet ikke mulig å kjøpe produkter på vår side. Vi jobber på å få dette løst, og beklager ulempene. Du kan kjøpe våre produkter hos andre forhandlere sålenge.
      Akkurat nå vedlikeholder vi nettstedet, din ordrebekreftelse vil bli forsinket. Bestillingen din blir behandlet uten forsinkelse. Kontakt oss hvis du ikke har mottatt en bekreftelse innen 48 timer.