• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Den nye skjeggtrimmeren eller barbermaskinen min fra Philips starter ikke

    Publisert på 27. september 2023
    Hvis du nylig har kjøpt en Philips-trimmer eller -barbermaskin, og den ikke slås på når du tar den ut av emballasjen, må du lese informasjonen nedenfor.
    Philips-trimmeren eller -barbermaskinen settes alltid i permanent dvalemodus før den forlater produksjonsanlegget. Dette gjøres for å hindre at enheten slås på ved et uhell under pakking eller transport.
    Hvis du vil «vekke» enheten, kobler du den til et strømuttak og lader den i minst fem minutter. Dette fører til at trimmeren eller barbermaskinen tas ut av dvalemodus, og deretter kan du bruke produktene som vanlig. 

    Selv om vi anbefaler at enheten lades helt opp (se brukerhåndboken for bestemte tidspunkter), er det vanligvis nok å lade enheten i ca. fem minutter for å ta den ut av dvalemodus.
    Hvis du allerede har brukt Philips-barbermaskinen eller -trimmeren, og det er umulig å slå den på, kan mer rengjøring løse problemet.

    Se etter oppsamling av hår eller rusk på innsiden av skjærehodet(ene) eller kuttetennene/skjeggkammeret. Oppbygging av smuss kan nemlig blokkere de bevegelige delene på enheten og hindre at den slås på, og den må derfor alltid rengjøres grundig. Du kan lese grundigere rengjøringsinstruksjoner i den medfølgende brukerhåndboken.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.