En E1-feil betyr at apparatet ikke fungerer som det skal. Ta ut batteriet (se bilde), vent i 10 sekunder, og sett det inn igjen. Hvis dette ikke løser problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller be om mer hjelp på www.philips.com/support.
E2-feil
En E2-feil betyr at apparatet brukes under driftstemperaturen. Apparatet må derfor settes i et kaldere rom. Ikke oppbevar, lad eller bruk apparatet ved temperaturer under 5 °C eller over 40 °C.
E3-feil
En E3-feil betyr at apparatet brukes over den fungerende temperaturen. Apparatet må derfor settes i et kaldere rom. Ikke oppbevar, lad eller bruk apparatet ved temperaturer under 5 °C eller over 40 °C.
E5-feil
En E5-feil betyr at batteriet er skadet. Ta med apparatet til et Philips-servicesenter, eller kontakt oss på http://www.philips.com/support.
E9-feil
En E9-feil betyr at munnstykket brukes over funksjonstemperaturen. Slå av apparatet og vent i 15 minutter. Kontroller deretter om den øvre delen på munnstykket fremdeles er varmt. Hvis munnstykket fortsatt er varmt, må du vente til det er avkjølt. Når munnstykket er avkjølt, kan du prøve å slå apparatet på igjen.
i4-feil
En i4-feil betyr at munnstykket er tilstoppet. Kontroller at apparatet er slått av. Rengjør munnstykket ved å følge trinnene i brukerhåndboken. Etter dette kontrollerer du røret ved å fjerne det fra hovedapparatet. Fjern gjenstanden i munnstykket eller røret og start apparatet på nytt.
i5-feil
En i5-feil betyr at et eksternt objekt sitter fast i luftstrømningspassasjen. Kontroller at apparatet er slått av. Rengjør munnstykket ved å følge trinnene i brukerhåndboken, og kontroller røret ved å fjerne det fra hovedapparatet. Fjern gjenstanden i munnstykket eller røret, og start apparatet på nytt.
i6-feil
En i6-feil betyr at adapteren ikke er fjernet. Fjern adapteren før du bruker apparatet.
i7-feil
En i7-feil betyr at du bruker feil adapter. Bruk bare den originale adapteren til å lade apparatet.
i8-feil
Hvis du mottar en i8-feilkode på enheten, indikerer det at filteret er forurenset. For å løse problemet rengjør du filteret ved å følge instruksjonene i brukerhåndboken (bilder 9–16) eller ved å se på videoen nedenfor
Hvis du fortsatt mottar i8-meldingen selv etter at du har rengjort filteret, anbefaler vi at du bytter ut filteret. Det anbefales å bytte filteret hver sjette måned for optimal ytelse.
Hvis du fortsetter å motta i8-koden etter at du har rengjort filteret, kan du prøve følgende løsninger:
- Vær ekstra nøye med å rengjøre filterhuset grundig. Det hjelper hvis du dunker det over en søppelbøtte til det ikke kommer mer støv ut av filterhuset.
- Hvis du har et ekstra, rent filter, kan du bytte ut det gamle filteret med det nye, og deretter støvsuge det gamle skumfilteret og filterhuset med den håndholdte enheten.
- Hvis du har en annen støvsuger eller ministøvsuger, kan du enkelt bruke den til å suge rent både skumfilteret og filterhuset.
Merk: Anbefalingen om utskiftning etter seks måneder er en indikasjon, ettersom filterets forurensningsnivå i stor grad avhenger av bruken.
i10-feil
En i10-feil betyr at batteriet ikke er satt inn riktig. Ta ut batteriet (se bilde) og sett det inn igjen. Hvis dette ikke løser problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller be om hjelp på http://www.philips.com/support.