• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Den trådløse støvsugeren fra Philips 8000-serien viser en feilkode

    Publisert på 6. mars 2024
    Mer info om feilkodene til den trådløse støvsugeren fra Philips 8000-serien står i avsnittene nedenfor.
     
    8000-modeller
    E1-feil 
    En E1-feil betyr at apparatet ikke fungerer som det skal. Ta ut batteriet (se bilde), vent i 10 sekunder, og sett det inn igjen. Hvis dette ikke løser problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller be om mer hjelp på www.philips.com/support.
     
    E2-feil 
    En E2-feil betyr at apparatet brukes under driftstemperaturen. Apparatet må derfor settes i et kaldere rom. Ikke oppbevar, lad eller bruk apparatet ved temperaturer under 5 °C eller over 40 °C.  
     
    E3-feil 
    En E3-feil betyr at apparatet brukes over den fungerende temperaturen. Apparatet må derfor settes i et kaldere rom. Ikke oppbevar, lad eller bruk apparatet ved temperaturer under 5 °C eller over 40 °C.  
     
    E5-feil 
    En E5-feil betyr at batteriet er skadet. Ta med apparatet til et Philips-servicesenter, eller kontakt oss på http://www.philips.com/support.
     
    E9-feil 
    En E9-feil betyr at munnstykket brukes over funksjonstemperaturen. Slå av apparatet og vent i 15 minutter. Kontroller deretter om den øvre delen på munnstykket fremdeles er varmt. Hvis munnstykket fortsatt er varmt, må du vente til det er avkjølt. Når munnstykket er avkjølt, kan du prøve å slå apparatet på igjen.  
     
    i4-feil 
    En i4-feil betyr at munnstykket er tilstoppet. Kontroller at apparatet er slått av. Rengjør munnstykket ved å følge trinnene i brukerhåndboken. Etter dette kontrollerer du røret ved å fjerne det fra hovedapparatet. Fjern gjenstanden i munnstykket eller røret og start apparatet på nytt.
     
    i5-feil 
    En i5-feil betyr at et eksternt objekt sitter fast i luftstrømningspassasjen. Kontroller at apparatet er slått av. Rengjør munnstykket ved å følge trinnene i brukerhåndboken, og kontroller røret ved å fjerne det fra hovedapparatet. Fjern gjenstanden i munnstykket eller røret, og start apparatet på nytt.

    i6-feil 
    En i6-feil betyr at adapteren ikke er fjernet. Fjern adapteren før du bruker apparatet. 

    i7-feil 
    En i7-feil betyr at du bruker feil adapter. Bruk bare den originale adapteren til å lade apparatet.

    i8-feil 
    Hvis du mottar en i8-feilkode på enheten, indikerer det at filteret er forurenset. For å løse problemet rengjør du filteret ved å følge instruksjonene i brukerhåndboken (bilder 9–16) eller ved å se på videoen nedenfor
    Hvis du fortsatt mottar i8-meldingen selv etter at du har rengjort filteret, anbefaler vi at du bytter ut filteret. Det anbefales å bytte filteret hver sjette måned for optimal ytelse.
    Hvis du fortsetter å motta i8-koden etter at du har rengjort filteret, kan du prøve følgende løsninger: 
    • Vær ekstra nøye med å rengjøre filterhuset grundig. Det hjelper hvis du dunker det over en søppelbøtte til det ikke kommer mer støv ut av filterhuset.
    • Hvis du har et ekstra, rent filter, kan du bytte ut det gamle filteret med det nye, og deretter støvsuge det gamle skumfilteret og filterhuset med den håndholdte enheten.
    • Hvis du har en annen støvsuger eller ministøvsuger, kan du enkelt bruke den til å suge rent både skumfilteret og filterhuset.  
    Hvis instruksjonene ovenfor ikke hjelper og du fortsatt får en i8-kode, må filteret sannsynligvis byttes ut. Du kan kjøpe nye filtre (XV1681/01) i nettbutikken til Philips på www.philips.com/support eller hos din Philips-forhandler. 
    Merk: Anbefalingen om utskiftning etter seks måneder er en indikasjon, ettersom filterets forurensningsnivå i stor grad avhenger av bruken.

     
    i10-feil 
    En i10-feil betyr at batteriet ikke er satt inn riktig. Ta ut batteriet (se bilde) og sett det inn igjen. Hvis dette ikke løser problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller be om hjelp på http://www.philips.com/support. 
     
    Feilkoder
    Play Pause
    E1-feil (eller 13) 
    En E1-feil (den kan se ut som 13 hvis du ser på skjermen opp ned) indikerer at den trådløse Philips-støvsugeren SpeedPro Max er brukt, lagret eller ladet ved temperaturer under 5 °C eller over 40 °C. Støvsugeren må derfor kobles fra laderen og plasseres i et rom med temperaturer mellom 5 °C og 40 °C. La apparatet få noen minutter til å justere temperaturen i forhold til rommet. Deretter prøver du å bruke det på nytt. Hvis feilkoden vedvarer, kan du be om hjelp på http://www.philips.com/support. 

    E4-feil (eller h3) 
    En E4-feil (den kan se ut som h3 hvis du ser på skjermen opp ned) betyr at rullebørsten på den trådløse Philips-støvsugeren SpeedPro Max er blokkert. 
    Dette løser du ved å slå av apparatet, kontrollere rullebørsten og fjerne eventuelle hindringer som hår, lo, smuss eller støv. Dette gjøres på følgende måte:  
    • Fjern børsten med «Easy»-knappen og ta av sidelokket (bildene 1–3) 
    • Trekk ut eventuelle fremmedelementer på børsten og under lokket for hånd, eller bruk saks (bilde 4).  
    • Sett sidelokket tilbake ved å skyve det til du hører et klikk, og trykk børsten tilbake på plass (bildene 5–7). Støvsugeren kan nå brukes igjen. 
       
    Hvis feilen fortsatt vises etter at du har rengjort rullebørsten, kan du be om mer hjelp http://www.philips.com/support.  
     
    E6-feil (eller 93)                                                                                                                          
    En E6-feil (den kan se ut som 93 når du ser på den opp ned) betyr at det ikke sendes strøm fra adapteren til den trådløse Philips-støvsugeren SpeedPro Max
    For å løse dette må du dobbeltsjekke at adapteren til apparatet er satt riktig inn i stikkontakten, og at ladeplaten (magneten) er riktig festet. Hvis apparatet ikke virker, kan adapteren eller batteriet være defekt. Du kan be om hjelp http://www.philips.com/support. 
     
     
    E7-feil (eller L3)                                                                                                            
    En E7-feil (den kan se ut som L3 når du ser på den opp ned) betyr at feil adapter brukes, eller at den kan være defekt. Pass på at du bare bruker riktig adapter som opprinnelig fulgte med den trådløse støvsugeren. Hvis den riktige adapteren ikke fungerer, kan du be om hjelp http://www.philips.com/support.
     
     
    SE-feil (eller 35, 5E)                                                                                                       
    En SE-feil (den kan se ut som 5E eller 35 når du ser på den opp ned) står for «Service» og kan forårsakes av flere grunner.  Når du ser denne feilen, anbefaler vi at du tar apparatet med til et autorisert Philips-servicesenter, eller ber om hjelp på http://www.philips.com/support. 
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.