• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Den trådløse støvsugeren fra Philips slår seg ikke på

    Publisert på 26. mars 2024
    Hvis den trådløse støvsugeren fra Philips ikke slås på, kan du lese artikkelen nedenfor for å finne mulige årsaker og løsninger.
    Batteriet er tomt
    Koble apparatet til ladestasjonen eller koble den håndholdte enheten (med batteriet i) direkte til støpselet på adapteren for å lade batteriet.
     
    Apparatet har en intern feil
    Når apparatet har en intern feil, reagerer ikke knappene, og skjermen forblir tom. Du kan prøve følgende for å løse problemet:
    1. Koble apparatet til ladestasjonen, eller koble den håndholdte enheten direkte til adapteren. Hvis du ser en feilkode (se bildet) på skjermen, kan du finne ut hva dette innebærer i kunnskapsartikkelen «Min trådløse støvsuger fra Philips i 8000-serien viser en feilkode» eller «Min trådløse støvsuger fra Philips i 7000-serien viser en feilkode» eller se i brukerhåndboken.
    2. Hvis dette ikke løser problemet, må du ta ut batteriet, vente i 10 sekunder og deretter sette batteriet tilbake på plass.

    Hvis begge trinnene ikke løste problemet, kan du ta apparatet til et Philips-servicesenter eller kontakte oss for ytterligere hjelp på http://www.philips.com/support.

    Apparatet er fortsatt koblet til adapteren
    Fjern apparatet fra adapteren før du starter det på nytt.
     
    Temperaturen på apparatet er for varm eller for kald.
    Oppbevar og lad apparatet ved en temperatur på mellom 5 og 40 °C.
     
    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller kontakte oss for ytterligere hjelp på http://www.philips.com/support.
     
    Batteriet er tomt
    Når batteriet er tomt, vises et blinkende 00-ikon på skjermen. Koble apparatet til ladestasjonen eller fest den håndholdte enheten direkte til magneten på ladestasjonen for å lade batteriet. 

     Apparatet har en intern feil
    Når apparatet har en intern feil, reagerer ikke knappene, og skjermen forblir tom.
    Koble apparatet til ladestasjonen eller fest den håndholdte enheten direkte til magneten på ladestasjonen og sjekk skjermen. Etter at apparatet har begynt å lades opp, kan du fortsette å bruke apparatet som vanlig.
    Hvis det vises en feilkode på skjermen, kan du finne meningen i kunnskapsartikkelen «Min trådløse støvsuger fra Philips 8000-serien viser en feilkode» eller «Min trådløse støvsuger fra Philips 7000-serien viser en feilkode», eller se i brukerhåndboken.

    Temperaturen på apparatet er for varm eller for kald
    Oppbevar og lad apparatet ved en temperatur mellom 5 og 40 °C.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller kontakt oss for ytterligere hjelp på http://www.philips.com/support.
     
    8000-/7000-serien, SpeedPro Max
    Batteriet er tomt
    Koble apparatet til ladestasjonen eller koble den håndholdte enheten (med batteriet i) direkte til støpselet på adapteren for å lade batteriet.

    Temperaturen på apparatet er for varm eller for kald
    Bruk og oppbevar apparatet ved en temperatur mellom 0 og 35 °C og lad apparatet eller batteriet ved en temperatur mellom 10 og 35 °C.
    Det er overstrøm i apparatet 
    Vent i 30 sekunder før apparatet startes på nytt.

    Apparatet er fortsatt koblet til adapteren
    Fjern apparatet fra adapteren før du starter det på nytt.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller kontakte oss for å få mer hjelp på http://www.philips.com/support.
     
    5000-modeller
    Batteriet er tomt
    Når batteriet er tomt, blinker det nederste segmentet på skjermen rødt. For å lade batteriet kan du koble apparatet til ladestasjonen eller feste den magnetiske ladeplaten til ladestasjonen direkte på den håndholdte enheten.

    Temperaturen på apparatet er for varm eller for kald
    Oppbevar og lad apparatet ved en temperatur mellom 5 og 40 °C.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller kontakte oss for ytterligere hjelp på http://www.philips.com/support.
     
    5000-serien, SpeedPro (Aqua)
    Batteriet er tomt
    Koble apparatet til ladestasjonen eller koble den håndholdte enheten (med batteriet i) direkte til støpselet på adapteren for å lade batteriet.

    Temperaturen på apparatet er for varm eller for kald
    Se til at apparatet brukes ved en temperatur mellom 0 og 35 °C. 

    Det er en overstrøm i apparatet
    Vent i 30 sekunder før du starter apparatet på nytt. 

    Apparatet er fremdeles koblet til adapteren
    . Ta ut apparatet av adapteren før du starter det på nytt.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du ta apparatet med til et Philips-servicesenter eller kontakte oss for å få mer hjelp på http://www.philips.com/support.
     
    3000-/2000-serien, trådløs
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.