Philips HomeRun-robotstøvsugeren tømmes ikke automatisk
Publisert på 6. desember 2023
Hvis Philips HomeRun støvsuger- og mopperoboten (modellene XU7100, XU3100 og XU3110) ikke tømmes automatisk når den er rengjort og returnerer til stasjonen, kan du finne mulige årsaker og løsninger nedenfor.
Philips HomeRun-modellene, XU7100, XU3100 og XU3110 er utstyrt med en stasjon med automatisk tømming. Når du har rengjort søppelbøtten, tømmes den automatisk i engangsposen i autotømstasjonen.
Slik sørger du for at roboten tømmer søppelbøtten automatisk i engangsposen:
Kontroller at stasjonen er koblet til stikkontakten.
Kontroller at engangsstøvposen er riktig installert. Tips: Se videoen om hvordan du bruker robotmodellens autotømstasjon nedenfor.
Kontroller at støvposen ikke er full.
Kontroller at lokket på stasjonen er lukket.
Slå av stillemodus eller Ikke forstyrr-modus i HomeRun-appen.
Merknad for modell XU7100
Autotømming starter ikke hvis du flytter roboten tilbake til stasjonen for hånd.
Autotømming starter bare hvis roboten automatisk returnerer til stasjonen.
Hvis du vil starte automatisk tømming etter at du har plassert roboten tilbake for hånd, åpner du Philips HomeRun-appen og velger roboten din i listen «Mine roboter». Klikk deretter på hovedmenyknappen øverst i venstre hjørne, og velg «Innstillinger for automatisk tømming». Her kan du klikke på knappen «Tøm støvbeholderen nå». Vær oppmerksom på at automatisk tømming bare kan utføres én gang hvert tiende minutt for å forhindre overoppheting av motoren.
Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
Play Pause
Andre nyttige koblinger
Trenger du hjelp med produktet?
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ser du etter noe annet?
Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte