• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips AquaTrio-støvsugeren lekker vann

    Publisert på 11. mai 2023
    Hvis Philips AquaTrio-støvsugeren lekker vann, kan det ha flere årsaker. Se på bildet for å finne ut hvilken modell du har, og finn informasjonen nedenfor
    aquatrio-modeller
    Hvis Philips AquaTrio 7000-serien lekker vann, kan det være flere årsaker til at dette skjer. 

    Det er normalt at apparatet lekker litt vann når det bæres over gulvet (mens det holdes i luften). Det anbefales at du alltid bruker vannabsorpsjonsmodus (se bildet nedenfor) når du løfter apparatet over en terskel, et teppe eller trappetrinn. Dette vil hindre at vann drypper ut av AquaSpin-munnstykket.   

    Se videoen nedenfor med trinnvise instruksjoner for hvordan du bruker de ulike våtmodusene. 

    Finn ut hvilke andre mulige årsaker og løsninger som finnes, i de følgende linjene: 

    Støvsugeren i AquaTrio 7000-serien stod stille mens den ble slått av
    Apparatet kan etterlate seg en liten vanndam på gulvet når du slår det av. Du kan redusere størrelsen på flekken ved å flytte apparatet forover og bakover mens du slår det av. Om nødvendig kan du fjerne de siste dråpene med en klut. 
     
    Vannbeholderen er overfylt
    Ikke fyll vannbeholderen over MAX-merket. Hvis du gjør det, kan det komme vann ut av vannbeholderen når du fester lokket. 
     
    Det er en sprekk i en av beholderne
    Hvis det er sprekker i en av vannbeholderne, kan du ta med AquaTrio 7000-apparatet til et Philips-servicesenter eller ta kontakt med forbrukerstøtten. 
     
    Beholderen for skittent vann er ikke riktig tilkoblet
    Kontroller at beholderen for skittent vann er riktig tilkoblet før du bruker apparatet eller kjører AUTOCLEAN-programmet. Du skal høre en klikkelyd når du kobler til beholderen for skittent vann. 
     
    AquaSpin-munnstykket er ikke riktig plassert i etterrengjørings- og lagringsstasjonen
    Kontroller at AquaSpin-munnstykket er plassert midt på brettet.  
     
    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp. 
    Rengjøringsmoduser
    Hvis støvsugeren i Philips AquaTrio 9000-serien lekker vann, kan det være flere årsaker til at dette skjer. Vanligvis lekker apparatet litt vann når det bæres over gulvet (mens det holdes i luften).

    Finn ut hvilke andre mulige årsaker og løsninger som finnes, i de følgende linjene:

    Støvsugeren i AquaTrio 9000-serien stod stille mens den ble slått av
    Apparatet etterlater en våt flekk på gulvet hvis du ikke 
    flytter apparatet mens du slår det av. Du kan redusere størrelsen på 
    flekken ved å flytte apparatet forover og bakover mens du slår det av. 
    Om nødvendig kan du fjerne de siste dråpene med en klut.

    Merk:
    •  Absorpsjonmodus*: Eldre modeller har en normal våtmodus og intens våtmodus, men ingen vannabsorpsjonmodus.
    • Når du bruker vannabsorpsjonmodusen, kommer det ikke mer vann ut av apparatet, og sugeeffekten øker. Hvis du ikke gjør noe etter 45 sekunder, går apparatet automatisk tilbake til normal våtmodus. 
    Vannbeholderen er overfylt
    Ikke fyll vannbeholderen over MAX-merket. Hvis du gjør det, kan det komme vann ut av vannbeholderen når du fester lokket

    Det er en sprekk i en av beholderne
    Hvis det er sprekker i en av vannbeholderne, kan du ta med AquaTrio 9000-apparatet til et Philips-servicesenter eller ta kontakt med forbrukerstøtten.

    Beholderen for skittent vann er ikke riktig tilkoblet
    Kontroller at beholderen for skittent vann er riktig tilkoblet før du bruker apparatet eller kjører AUTOCLEAN. Du skal høre en klikkelyd når du kobler til beholderen for skittent vann.

    AquaSpin-munnstykket er ikke riktig plassert i AUTOCLEAN- og lagringsstasjonen
    Kontroller at AquaSpin-munnstykket er plassert midt på brettet 

    Merk:
    • Eldre modeller har en normal våtmodus og intens våtmodus, men ingen vannabsorpsjonmodus. 
    • Når du bruker vannabsorpsjonmodusen, kommer det ikke mer vann ut av apparatet, og sugeeffekten øker. Hvis du ikke gjør noe etter 45 sekunder, går apparatet automatisk tilbake til normal våtmodus. 

    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

     
    Hvis vannbeholderen til Philips AquaTrio Pro-støvsugeren lekker, kan det ha flere årsaker. Finn ut hvordan du løser dette i de følgende linjene:
    Lokket på vannbeholderen er ikke ordentlig lukket
    Hvis lokket på AquaTrio Pro-støvsugeren ikke er ordentlig lukket, kan beholderen lekke. Kontroller at lokket er lukket etter at du har fylt vannbeholderen med vann.

    Vannbeholderen er ikke ordentlig låst
    Hvis vannbeholderen ikke er ordentlig låst, kan Philips AquaTrio Pro-støvsugeren lekke. For å løse dette må du kontrollere at vannbeholderen er låst med håndtaket på vannbeholderen.

    Vannbeholderen er ødelagt
    Skift den ut med en ny vannbeholder. Du kan bestille en ny vannbeholder med følgende typenumre:
    *CRP252-lokkbeholder for skittent vann
    *CRP159-beholder for skittent vann
    *CRP161-beholder for rent vann
    *CRP162-lokkbeholder for rent vann

    Løste ikke disse trinnene problemet? Ta kontakt for mer hjelp.
    Lokket på vannbeholderen er ikke ordentlig lukket
    Hvis lokket på AquaTrio-støvsugeren ikke er ordentlig lukket, kan beholderen for rent vann lekke. Kontroller at lokket er lukket etter at du har fylt vannbeholderen med vann.

    Beholderen for rent vann er overfylt
    Ikke fyll beholderen for rent vann over MAX-merket. Hvis du gjør det, kan det komme vann ut av beholderen for rent vann når du fester lokket

    Den øvre delen av beholderen for skittent vann ble vippet for langt bakover, eller AquaTrio er plassert på siden.
    Dette forårsaket at skittent vann rant ut av beholderen for skittent vann. Ikke vipp den øvre delen av apparatet for langt bakover, for eksempel når du rengjør under et lavt bord. Ikke plasser apparatet på siden når det er skittent vann i beholderen for skittent vann

    Løste ikke disse trinnene problemet? Ta kontakt for mer hjelp.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.