1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips SmartPro-roboten finner ikke dokkingstasjonen

    Oppdatert 2021-07-04

    Det kan være flere årsaker til at SmartPro-robotstøvsugeren ikke finner dokkingstasjonen. Finn ut hvordan vi kan hjelpe deg.

    Det er ikke nok plass for robotstøvsugeren til å navigere mot dokkingstasjonen

    Kontroller at det ikke finnes noen hindringer eller høydeforskjeller 80 cm foran dokkingstasjonen eller 30 cm til høyre og 100 cm til venstre for den.

    Hvis det ikke er mulig, må du prøve å finne et annet sted for dokkingstasjonen.

    Philips SmartPro-robotstøvsuger med dokkingstasjon

    Robotstøvsugeren søker fortsatt aktivt etter dokkingstasjonen

    Robotstøvsugeren kan trenge opptil 20 minutter for å finne frem til dokkingstasjonen. Dette kan skje i et uvanlig mønster (dette er normalt).

    Robotstøvsugeren ble ikke startet fra dokkingstasjonen

    Robotstøvsugeren går bare tilbake til dokkingstasjonen hvis den ble startet derfra. Hvis du vil at robotstøvsugeren skal gå tilbake til dokkingstasjonen etter rengjøringen, må du starte den fra dokkingstasjonen.

    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.