• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Det kommer ikke vann ut av Philips AquaTrio-støvsugeren

    Publisert på 11. mai 2023
    Det kan være flere årsaker til at det ikke kommer vann ut av Philips AquaTrio-støvsugeren. Informasjonen i denne artikkelen gjelder AquaTrio-modeller (se bildet nedenfor):
    1. AquaTrio 7000-serien
    2. AquaTrio 9000-serien
    3. AquaTrio
    aquatrio-modeller
    Hvis det ikke kommer vann ut av støvsugeren i Philips AquaTrio 9000-serien, kan dette ha flere årsaker:

    Beholderen for rent vann er tom
    Fyll vannbeholderen

    Fuktestripene er blokkert
    Ta ut de to børstene, fyll litt vann i vannbeholderen, og slå på apparatet. Gjør små bevegelser forover og bakover i samme posisjon i ca. 15 sekunder. Du skal kunne se fire vannstriper på gulvet. Hvis dette ikke er tilfellet, eller hvis én eller flere vannstriper bare består av noen få dråper, er fuktestripene delvis eller helt blokkert, og du kan skylle dem under springen. Hvis det ikke hjelper, kan du prøve å åpne hullene forsiktig med en nål. 

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss.  
    fuktestripene
    Hvis det ikke kommer vann ut av støvsugeren i Philips AquaTrio 9000-serien, kan dette ha flere årsaker:

    Beholderen for rent vann er tom
    Fyll vannbeholderen

    Fuktestripene er blokkert
    Ta ut de to børstene, fyll litt vann i vannbeholderen, og slå på apparatet. Gjør små bevegelser forover og bakover i samme posisjon i ca. 15 sekunder. Du skal kunne se fire vannstriper på gulvet. Hvis dette ikke er tilfellet, eller hvis én eller flere vannstriper bare består av noen få dråper, er fuktestripene delvis eller helt blokkert, og du kan skylle dem under springen. Hvis det ikke hjelper, kan du prøve å åpne hullene forsiktig med en nål.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss.
    Hvis det ikke kommer vann ut av Philips AquaTrio-støvsugeren, kan dette ha flere årsaker:

    Vannbeholderen er tom, eller beholderen for skittent vann er full
    Hvis vannbeholderen til Philips AquaTrio-støvsugeren er tom eller beholderen for skittent vann er full, kan det hende at det ikke kommer vann ut av enheten. I så fall må du fylle vannbeholderen og sørge for at beholderen for skittent vann er tom.

    Lokket på moppedysen lukkes ikke ordentlig
    Hvis lokket er åpent, kan det føre til at det ikke kommer vann ut av enheten. Kontroller at lokket på moppedysen er ordentlig lukket (se bilde).

    Det aktive beskyttelsessystemet er aktivert
    Det aktive beskyttelsessystemet til Philips AquaTrio-støvsugersystemet er utviklet for å gjenkjenne når et annet fremmedlegeme enn smuss eller væske plukkes opp fra gulvet. Når det aktive beskyttelsessystemet er aktivert, roterer ikke børstene, og det tilføres ikke vann på gulvet.

    Slik tilbakestiller du det aktive beskyttelsessystemet (se video):
    1. Slå av Philips AquaTrio-støvsugeren, og trekk støpselet ut av stikkontakten
    2. Åpne lokket til moppedysen, ta av moppebørstedekselet, og ta ut gjenstanden
    3. Hvis det aktive beskyttelsessystemet ble aktivert fordi moppebørstene er for våte, fjerner du moppebørstene og klemmer dem over vasken
    4. Sett de tørre moppebørstene tilbake i Philips AquaTrio-støvsugeren
    5. Sett på moppebørstedekslet, og lukk lokket til moppedysen. Trykk på lokket til moppedysen for å låse den (‘klikk’)

    Slangen inne i Philips AquaTrio-støvsugeren er ikke fylt med vann.
    Dette kan skje når du bruker Philips AquaTrio-støvsugeren for første gang. Når du slår på enheten, blinker lampen for full/tom tank, og enheten slår seg av igjen. Hvis dette skjer, kan du prøve å slå på Philips AquaTrio-støvsugeren igjen og igjen til lampen for full tank/tom tank lyser og apparatet forblir på. Når lyset forblir av og enheten har vært i gang i ca. 30 sekunder, tilføres det vann på gulvet.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss.
     
    Play Pause
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.