Philips Wake-up Light slår seg ikke på
Oppdatert 2021-12-15
Hvis Philips Wake-up Light ikke slår seg på eller svarer, kan du prøve våre råd om feilsøking nedenfor for å løse dette problemet.
-
Trykk forsiktig på knappen
- Avhengig av hvilken modell du har Wake-up Light, kan det hende at du har noen alternativer for hvordan du slår på Wake-up Light. Noen modeller har en lysknapp, mens andre også bruker radioknappen til å slå på. Hvis du trykker på knappen for lenge eller for hardt, vil ikke Wake-up Light reagere. Trykk kort og forsiktig på knappen for å slå på Wake-up Light.
-
Tilbakestill Philips SmartSleep & Wake-Up Light.
- Hvis Wake-up Light ikke reagerer, kan du også prøve å tilbakestille det.
Du kan prøve å tilbakestille Wake-up Light ved å sette inn en PIN-kode på baksiden av enheten ved å trykke på tilbakestillingsknappen.
Hvis du har prøvd rådene ovenfor, men Wake-up Light fremdeles ikke slår seg på, kan du kontakte oss for å få mer hjelp. -
Tilbakestillingsinstruksjoner for andre modeller:
- Trinn 1. Trykk på og hold nede alarm 1 i 5 sek.
Trinn 2. Trykk på og hold nede Light On (lys på) i 5 sek.
Trinn 3. Trykk på og hold inne FM-radio på i 5 sekunder