1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Få støtten du trenger
    Ser du etter en bestemt løsning for produktet ditt?

    Philips Wake-up Light slår seg ikke på

    Oppdatert 2021-12-15
    Hvis Philips Wake-up Light ikke slår seg på eller svarer, kan du prøve våre råd om feilsøking nedenfor for å løse dette problemet.

    Trykk forsiktig på knappen

    Avhengig av hvilken modell du har Wake-up Light, kan det hende at du har noen alternativer for hvordan du slår på Wake-up Light. Noen modeller har en lysknapp, mens andre også bruker radioknappen til å slå på. Hvis du trykker på knappen for lenge eller for hardt, vil ikke Wake-up Light reagere. Trykk kort og forsiktig på knappen for å slå på Wake-up Light. 

    Tilbakestill Philips SmartSleep & Wake-Up Light.

    Hvis Wake-up Light ikke reagerer, kan du også prøve å tilbakestille det.

    Du kan prøve å tilbakestille Wake-up Light ved å sette inn en PIN-kode på baksiden av enheten ved å trykke på tilbakestillingsknappen. 

    Hvis du har prøvd rådene ovenfor, men Wake-up Light fremdeles ikke slår seg på, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.  
    SmartSleep-tilbakestillingsknapp

    Tilbakestillingsinstruksjoner for andre modeller:

    Trinn 1. Trykk på og hold nede alarm 1 i 5 sek.
    Trinn 2. Trykk på og hold nede Light On (lys på) i 5 sek.
    Trinn 3. Trykk på og hold inne FM-radio på i 5 sekunder
     

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.