FSN 2021-05-A og FSN 2021-06-A
Fra oktober 2023 har Philips Respironics startet reparasjonsaktiviteter av Trilogy 100/200-enheter gjennom Philips-godkjente reparasjonssentre i flere land. Ta kontakt med din Philips Respironics-kontoadministrator for ytterligere spørsmål.
Kunder fortsetter å ha valget mellom reparasjon av enhetene sine, tilbakekjøp av enheter i form av en salgskreditt, Trilogy Evo-oppgraderinger og et Trilogy Evo-låneprogram. Målet vårt er å samarbeide med kunder for å fullføre utbedring så raskt som mulig for å adressere pasienter på berørte Trilogy 100/200-enheter.
Nedenfor er en oppdatering om statusen til vårt reparasjons- og erstatningsprogram for berørte CPAP-, BiPAP- og mekaniske ventilatorenheter per 31. oktober 2024. I tillegg til antall leverte erstatningsenheter gir vi også en oversikt over antall enheter som vil bli økonomisk kompensert og antall enheter som ikke lenger kan spores av hjemmetjenesteleverandører.
1. En rekke eldre System One-søvnapné-enheter produseres og selges ikke lenger av Philips. I mange tilfeller er disse enhetene eldre enn fem år. Philips har i samråd med hjemmesykepleiene blitt enige om en løsning for disse pasientene. For deler av de brukte enhetene mottar hjemmetjenesteleverandører alternative eller reparerte enheter. I tillegg tilbyr Philips økonomisk kompensasjon for noen av disse System One-enhetene slik at hjemmetjenesteleverandører kan kjøpe en annen enhet til pasienten. 2. Hjemmetjenestene har registrert en rekke enheter som ikke lenger er i bruk eller ikke lenger kan spores. Hjemmetjenestene har gjort en innsats for å spore alle enheter og pasienter. Vi antar at enheter som ikke lenger er sporbare ikke lenger er i bruk.
You are about to visit a Philips global content page
Continue Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Vi er forpliktet til å fullføre utbedringsprosessen for alle berørte pasienter for å sikre at du får trygg og effektiv behandling.
Vi vet at hver situasjon er unik avhengig av din berørte enhet og personlige situasjon. Hvis du har spørsmål om utbedringsprosessen eller trenger ytterligere støtte når du har mottatt erstatningsenheten, vennligst kontakt leverandøren av hjemmesykepleien eller klinikeren din.
Vi har laget en veiledning som beskriver hvert trinn i utbedringsprosessen, slik at du kan forstå hvordan vi håndterer sikkerhetsmelding og hva du kan forvente.
oktober 06, 2023
september 27, 2023
Philips Respironics fullførte analysene for System One- og DreamStation Go-søvnterapienheter som indikerte at de flyktige organiske forbindelsene (VOC) og utslipp av partikler (PM) relatert til skumnedbrytning er innenfor gjeldende sikkerhetsgrenser. Ytterligere visuelle vurderinger er utført og bekrefter den lave forekomsten av betydelig nedbrytning av skum.
You are about to visit a Philips global content page
Continue Selv om vi jobber for å levere erstatningsapparater så raskt som mulig, ønsker vi å dele tiltakene våre for å sikre at førstegenerasjons DreamStation-erstatningsapparatet ditt er trygt å bruke, slik at du kan være trygg på det nye apparatet.
(Godkjenning av bruk i nødsituasjon)
Også kjent somDreamStation BIPAP autoSV
Også kjent som DreamStation BIPAP AVAPS,DreamStation BIPAP S/T
Også kjent som System One BiPAP autoSV, System One BiPAP autoSV Advanced
Også kjent somSystem One BiPAP AVAPS (C-serien),System One BiPAP S/T (C-serien)
Titreringsapparat i laboratorium
Også kjent som BiPAP Hybrid A30-ventilator(A-serien)
(ikke markedsført i USA)
Også kjent som BIPAP V30 autoventilator (A-serien)
Også kjent som BiPAP A40-ventilator(A-serien)
(ikke markedsført i USA)
Også kjent som BiPAP A30-ventilator (A-serien)
(ikke markedsført i USA)
Hvis enheten din er berørt...
Produkter som ikke er berørt, kan ha andre typer lyddempingsskum ettersom nye materialer og ny teknologi blir tilgjengelig med tiden. Lyddempingsskum i apparater som ikke er berørte, kan også være plassert på et annet sted grunnet utformingen på apparatet.
You are about to visit a Philips global content page
Continue