Sikkerhetsmelding for medisinsk apparat fra Philips

Assistanse i alle ledd

Forstå hvordan vi håndterer den almenne sikkerhetsmeldingen og hva du kan forvente

Ikon for pasient og lege

Vi forstår at det kan være frustrerende å vente på nyheter om når og hvordan apparatet ditt skal repareres eller erstattes.

Mens vi samarbeider med bedriftskundene våre for å gjøre erstatningsapparater tilgjengelige for pasienter så raskt som mulig, vil vi at du skal føle deg informert om utbedringsprosessen og trygg på det nye apparatet ditt.

Du kan få ytterligere informasjon og lese sikkerhetsmeldingen (FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A) på philips.com/src-update

Legen snakker med legen
Ikke registrert ikon

1. Registrering av apparat

Partnere og leverandører av helsetjenester i hjemmet vil registrere berørte apparater direkte hos Philips for utbedring.

Selv om pasienter ikke er pålagt å registrere apparatene sine, kan du kontrollere om apparatet ditt er berørt. Hvis du finner ut at apparatet ditt er berørt, må du snakke med legen din om hvorvidt du skal fortsette behandlingen.

Legen snakker med legen på mobil
DME-matchende ikon

2. Behandling av bestillingen

Vi begynner å behandle bestillingen av erstatningsapparatet når
 

  1. din leverandør av helsetjenester i hjemmet registrerer apparatet ditt
  2. et apparat blir tilgjengelig


Når helsepersonellet mottar apparater fra Philips, vil de ta direkte kontakt med deg. Du trenger ikke foreta deg noe mer på dette stadiet.

Legen snakker med pasientparet
Lege snakker med pasientpar på mobil
Ikon for pasientprioritering

3. Oppdatering

Hvis du vil lese den nyeste informasjonen og de siste oppdateringene, kan du gå til kanalene våre på sosiale medier eller lese våre vanlige spørsmål ved å klikke på lenken nedenfor.

Leveringsikon for enhetserstatning

4. Levering av erstatningsapparat

Når du mottar det utbedrede apparatet, vil helsepersonellet gi deg to viktige opplysninger om hvordan du

 

  1. stiller inn apparatet
  2. rengjør eksisterende komponenter

Returikon for enhet

5. Retur av berørt apparat

Det returnerte apparatet vil bli reparert for en annen pasient i utbedringsprosessen.

Snakk ikon

Samarbeid med helsepersonellet for å koordinere returen

Ikke ikon

Ikke send tilbehøret tilbake til oss. Dette skal beholdes og rengjøres for å brukes med det utbedrede apparatet. Følg instruksjonene fra helsepersonellet om hvordan du best tar vare på tilbehøret.

Vi setter pris på samarbeidet ditt i denne prosessen.

Person på datamaskinen som snakker med lege på mobil
Telefon ikon

Trenger du ytterligere assistanse?

Ring vårt internasjonale kundesenter for å snakke med en representant.

Person på datamaskinen som snakker med legen

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.