Vi forstår at det kan være frustrerende å vente på nyheter om når og hvordan apparatet ditt skal repareres eller erstattes.
Mens vi samarbeider med bedriftskundene våre for å gjøre erstatningsapparater tilgjengelige for pasienter så raskt som mulig, vil vi at du skal føle deg informert om utbedringsprosessen og trygg på det nye apparatet ditt.
Du kan få ytterligere informasjon og lese sikkerhetsmeldingen (FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A) på philips.com/src-update
Partnere og leverandører av helsetjenester i hjemmet vil registrere berørte apparater direkte hos Philips for utbedring.
Selv om pasienter ikke er pålagt å registrere apparatene sine, kan du kontrollere om apparatet ditt er berørt. Hvis du finner ut at apparatet ditt er berørt, må du snakke med legen din om hvorvidt du skal fortsette behandlingen.
Vi begynner å behandle bestillingen av erstatningsapparatet når
Når helsepersonellet mottar apparater fra Philips, vil de ta direkte kontakt med deg. Du trenger ikke foreta deg noe mer på dette stadiet.
Hvis du vil lese den nyeste informasjonen og de siste oppdateringene, kan du gå til kanalene våre på sosiale medier eller lese våre vanlige spørsmål ved å klikke på lenken nedenfor.
Når du mottar det utbedrede apparatet, vil helsepersonellet gi deg to viktige opplysninger om hvordan du
Det returnerte apparatet vil bli reparert for en annen pasient i utbedringsprosessen.
Vi setter pris på samarbeidet ditt i denne prosessen.
Ring vårt internasjonale kundesenter for å snakke med en representant.