DreamStation

DreamStation

Informasjon til pasienter og omsorgspersoner som har mottatt en DreamStation som erstatning for ditt eksisterende CPAP-apparat

Stopp ikon

Ozon- og UV-lys-renseprodukter er for tiden ikke godkjente rengjøringsmetoder for søvnapnéapparater eller masker og bør ikke brukes.

Hvilken DreamStation mottok du?

DreamStation uten luftfukter

Jeg mottok en DreamStation uten luftfukter

Vi takker for tålmodigheten din mens du ventet på ditt DreamStation-erstatningapparat. Det leveres til deg som erstatning for din eksisterende behandlingsenhet.

 

Dette apparatet har blitt inspisert og er trygt å bruke i behandlingen din videre. Vi forstår at enhver endring på behandlingsenheten din kan skape bekymring. Vi samarbeider med hjemmetjenesteleverandøren/DME for å sikre riktig og problemfritt oppsett av erstatningsapparatet. Vi har en programvareløsning for pasientstyring som i mange tilfeller lar hjemmetjenesteleverandøren din få tilgang til reseptinnstillingene fra ditt forrige apparat. Dette betyr at erstatningsapparatet ditt vil ha sammenlignbare innstillinger med det forrige apparatet.


Ikke glem å laste ned DreamMapper app for å hjelpe med å spore fremgangen din, angi mål og få nyttige tips. 

En merknad om nysertifiserte apparater

 

Mens berørte apparater inneholdt en lyddempende skumkomponent av polyesterbasert polyuretan (PE-PUR), er det lyddempende skummet i alle nye og nysertifiserte apparater et silikonskum som har oppfylt alle gjeldende standarder for industritesting, inkludert utslippstesting av partikler og flyktige organiske komponenter (VOC-er), og er autorisert som en del av våre utbedringstiltak.

Å gi pasienter trygge behandlingsenheter av høy kvalitet er vårt hovedfokus. Etter mottak av apparatet erstatter vi, i samsvar med vår reparasjons- og utskiftingsprosess, det lyddempende skummet og tilhørende luftveisblåser med helt nye deler. Apparatets produksjonsgaranti har blitt justert for å dekke alt arbeid og materialer som behøves for å reparere erstatningsapparatet ditt uten ekstra kostnader. Vi vil deretter rengjøre og dekontaminere apparatet grundig, oppdatere fastvaren, teste og pakke det om med et «oppusset»-klistremerke for å vise at det er klart til bruk. Ved å returnere det originale apparatet ditt kan du bidra til å sikre at det kan repareres for fremtidig bruk av en annen pasient.

DreamStation med luftfukter

Jeg mottok en DreamStation med luftfukter

Vi takker for tålmodigheten din mens du ventet på ditt DreamStation-erstatningapparat. Det leveres til deg som erstatning for din eksisterende behandlingsenhet.

 

Dette apparatet har blitt inspisert og er trygt å bruke i behandlingen din videre. Vi forstår at enhver endring på behandlingsenheten din kan skape bekymring. Vi samarbeider med hjemmetjenesteleverandøren/DME for å sikre riktig og problemfritt oppsett av erstatningsapparatet. Vi har en programvareløsning for pasientstyring som i mange tilfeller lar hjemmetjenesteleverandøren din få tilgang til reseptinnstillingene fra ditt forrige apparat. Dette betyr at erstatningsapparatet ditt vil ha sammenlignbare innstillinger med det forrige apparatet.


Ikke glem å laste ned DreamMapper app for å hjelpe med å spore fremgangen din, angi mål og få nyttige tips. 

En merknad om nysertifiserte apparater

 

Mens berørte apparater inneholdt en lyddempende skumkomponent av polyesterbasert polyuretan (PE-PUR), er det lyddempende skummet i alle nye og nysertifiserte apparater et silikonskum som har oppfylt alle gjeldende standarder for industritesting, inkludert utslippstesting av partikler og flyktige organiske komponenter (VOC-er), og er autorisert som en del av våre utbedringstiltak.

Å gi pasienter trygge behandlingsenheter av høy kvalitet er vårt hovedfokus. Etter mottak av apparatet erstatter vi, i samsvar med vår reparasjons- og utskiftingsprosess, det lyddempende skummet og tilhørende luftveisblåser med helt nye deler. Apparatets produksjonsgaranti har blitt justert for å dekke alt arbeid og materialer som behøves for å reparere erstatningsapparatet ditt uten ekstra kostnader. Vi vil deretter rengjøre og dekontaminere apparatet grundig, oppdatere fastvaren, teste og pakke det om med et «oppusset»-klistremerke for å vise at det er klart til bruk. Ved å returnere det originale apparatet ditt kan du bidra til å sikre at det kan repareres for fremtidig bruk av en annen pasient.

Rengjøring av DreamStation

Før du gjenopptar behandlingen på den nye maskinen eller erstatningsmaskinen, må du eller utstyrsleverandøren visuelt kontrollere følgende tilbehør for tegn på partikkelforurensning:​ ​

 

  • Slange
  • ​Maskekomponenter (maske, puter og integrerte slanger) ​
  • Luftfuktertank og tetninger (hvis aktuelt)

 

Hvis det ikke finnes noen tegn på partikler på noen av disse komponentene: ​

  • rengjør hver komponent i henhold til de respektive instruksjonene for bruk ​
  • sett sammen og gjenoppta behandlingen på det nye apparatet

 

Hvis synlige partikler er synlige på noen av disse komponentene:

  • ​Kontakt utstyrsleverandøren din for erstatningsalternativer (før omstart av behandlingen) ​​

Før du starter rengjøring:

Koble fra enheten før rengjøring

Ikke dypp enheten i vann

Bruk alltid destillert vann i luftfuktertanken

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.