Nyheter og oppdateringer > Feilsøking for erstatningsenhet

Feilsøking for erstatningsenhet

12. desember 2022

Veiledningen nedenfor tar for seg noen av de vanligste spørsmålene vi får om erstatningsenheter. Hvis du ikke finner det du leter etter, kan du ringe +4722744800 for ytterligere støtte. 

Hvilken enhet mottok du?

DreamStation 2
DreamStation uten luftfukter

Jeg fikk en DreamStation eller DreamStation Advanced

En merknad om nysertifiserte apparater

 

Mens berørte apparater inneholdt en lyddempende skumkomponent av polyesterbasert polyuretan (PE-PUR), er det lyddempende skummet i alle nye og nysertifiserte apparater et silikonskum som har oppfylt alle gjeldende standarder for industritesting, inkludert utslippstesting av partikler og flyktige organiske komponenter (VOC-er), og er autorisert som en del av våre utbedringstiltak.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.