Hjem > Raske tips om tilbakekallingen

Raske tips om tilbakekallingen

torsdag 23. desember 2021

Vi er her for å støtte deg med raske tips om tilbakekallingen.

Tilbakekallingsikon for SRC snakk med lege

Ikke stopp behandlingen før du snakker med legen din.


Målet vårt er å gi alle pasienter en erstatningsenhet så snart som mulig, slik at de kan trygt fortsette med behandlingen. Mens du venter på en erstatningsenhet, er det viktig å snakke med legen din før du foretar endringer eller stopper behandlingen.

Tilbakekallingsikon for SRC e-postoppdateringer

Sjekk e-posten din regelmessig for oppdateringer.


Philips sender oppdateringer om tilbakekallingen regelmessig via e-post, og du kan alltid sjekke philips.com/src-update for den nyeste informasjonen. Du får også e-post fra oss med informasjon om statusen for erstatningsenheten din. Hvis du ikke mottar e-postoppdateringer, kan du ringe +4722744800. Sørg for å sjekke søppelpost-mappen.

Tilbakekallingsikon for SRC skumfjerning

Ikke prøv å fjerne skummet selv.


Forsøk på å reparere enheten selv eller bruke et tredjeparts reparasjonsett kan forstyrre enheten og kan stoppe den fra å fungere i det hele tatt. Philips tilbyr ikke reparasjonssett til salgs, og vi tillater heller ikke at tredjeparter gjør det. Bare autoriserte servicepersonell kan utføre arbeidet.

Tilbakekallingsikon for SRC registrer enhet

Registrer enheten, selv om du ikke har brukt ozonrengjøringsmetoder.


Selv om du aldri har brukt ozon til å rengjøre enheten, kan den fremdeles være berørt. Registrer deg her.

Tilbakekallingsikon for SRC uredelig aktivitet

Vær oppmerksom på bedragersk aktivitet.


Philips vil aldri be om kredittkortinformasjon eller personnummer via telefon eller e-post. Husk at den beste informasjonskilden alltid er leverandøren/DME eller Philips.

Hva du kan forvente deg fremover

 

Klinisk informasjon er gjort tilgjengelig for helsepersonellet ditt for å hjelpe dem med å ta den beste avgjørelsen om behandlingsplanen din. Siden legen din kjenner din medisinske historie, er de den mest kvalifiserte personen til å fastslå nytten eller risikoen ved å fortsette med behandlingen frem til du får erstatningsenheten din.

 

Vi forstår at det kan være frustrerende å vente på nyheter om når og hvordan enheten din vil bli reparert eller erstattet, og at tidspunktet er kritisk. Vi jobber hardt for å fullføre denne tilbakekallingen og vil fortsette å kommunisere med både deg og helsepersonellet ditt for å dele den mest oppdaterte informasjonen. Selv om vi allerede har gjort fremgang i forsendelse av erstatningsenheter, og har økt produksjonskapasiteten vår, forventer vi at reparasjons- og erstatningsprogrammet i USA ikke vil bli fullført før ca. September 2022.

 

Du kan også gå til philips.com/src-update for informasjon og svar på vanlige spørsmål.

*Dette er bare et tilbakekallingsvarsel for USA, og et allmen sikkerhetsmelding for resten av verden. I USA har tilbakekallingsvarselet blitt klassifisert av FDA som tilbakekalling av klasse I. Enheter som er godkjent for reparasjon og utskifting, inkluderer DreamStation CPAP- og BiLevel-enheter, DreamStation ASV-enheter og DreamStation ST/AVAPS-enheter.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.