Hjem > En melding fra David Ferguson

En melding fra David Ferguson

Konserndirektør, bedriftsleder i Philips
Sleep and Respiratory Care

mandag 30. august 2021

Til pasientfellesskapet, leverandører og helsepersonell,

Som en del av vår forpliktelse til kontinuerlig kommunikasjon om det nylige tilbakekallingsvarselet (kun USA) / allmen sikkerhetsmelding (utenfor USA) av visse produkter i vår Sleep and Respiratory Care-portefølje, ønsket jeg å benytte denne muligheten til å dele noen viktige oppdateringer med deg. 
 
De siste ukene har vi aktivt jobbet med globale kompetente myndigheter og reguleringsorganer for å tilpasse oss utbedringsprosessen. Denne prosessen vil muliggjøre reparasjon eller utskifting av de berørte enhetene samtidig med å sette pasientsikkerhet og løsningshastighet som de viktigste prioriteringene. 
 
Jeg har tre andre oppdateringsområder å dele med deg i dag:

Klinisk innsikt

 

Det har vært mye oppmerksomhet rettet mot veiledningen Philips ga om bruk av berørte enheter, som fremdeles finnes på philips.com/src-update. Vi gjentar veiledningen om at pasienter bør rådføre seg med sine leger angående behandlingsalternativer og fortsatt bruk. 
 
Vi erkjenner at denne anbefalingen, kombinert med tiden som kreves for å fullføre og gjennomføre denne utbedringsplanen, kan være utfordrende for våre kunder, leger og deres pasienter. Denne veiledningen kom imidlertid etter nøye vurdering av de tilgjengelige kliniske dataene, sammen med respekt for alle pasient/lege-forhold vedrørende personlig pleie. 
 
Vi vil fortsette å tilby eventuelle nye data og veiledninger for legens vurdering på
 philips.com/src-clinician-update.

Tidspunkt for utbedring

 

For øyeblikket behandler vi registreringer av enhetsserienummer som er mottatt og arbeider aktivt med globale kompetente myndigheter om utbedringsprosessen. Organisasjonen vår arbeider flittig for å erstatte eller reparere enheter så snart som mulig. Basert på dagens estimater av berørte enheter over hele verden, jobber vi mot å fullføre denne innsatsen innen ca. 12 måneder.


Vi vil fortsette å holde kontakten med oppdateringer om eventuelle nye utviklinger og ytterligere informasjon om fremgang og tidspunkt.

Opptrapping av produksjonen

 

Vi er fullt forpliktet til å ta opp dette problemet på en global skala og har økt både produksjonskapasiteten vår, samt vår service- og reparasjonskapasitet. Spesielt har vi økt produksjonskapasiteten til reparasjonssett og erstatningsenheter i 3. kvartal i 2021 til 55 000 enheter per uke, og vi har som mål å øke kapasiteten ytterligere til 80 000 enheter per uke i 4. kvartal i 2021. 
 
Selv om vi har gjort fremgang, er vi bevisste på at tidspunkt og kommunikasjon er kritisk. Vi vil fortsette å dele oppdateringer mens vi administrerer denne prosessen, samt å legge ut oppdatert informasjon
på philips.com/src-update.

På vegne av alle hos Philips takker jeg for tålmodigheten og partnerskapet ditt, mens vi jobber oss gjennom dette, samtidig som vi holder pasientbehandlingen i hjertet av alt vi gjør.

 

Hilsen


David Ferguson

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.