Vi har forståelse for at utbedringen av Philips Respironics V60 / V60 Plus ventilatorer kan skape utfordringer for deg og teamene dine. Nedenfor finner du informasjon om hva du kan forvente i tiden frem mot og i den planlagte utbedringstimen.
Philips Respironics samarbeider med autoriserte tjenesteleverandører (ASP-er) som utfører utbedringen på klinikken din.
ASP-en kontakter deg for å planlegge et tidspunkt for utbedringen. Avtalen finner vanligvis sted 2–3 uker etter den samtalen.
For å gjøre samtalen med ASP-en enklere kan du vurdere å utarbeide en inventarliste for V60- / V60 Plus-enhetene dine sammen med følgende informasjon:
Du kan laste ned dette dokumentet (på engelsk) for å gjøre dette lettere å legge inn informasjonen over.
Dersom du får klargjort denne informasjonen på forhånd, vil det gjøre det lettere for ASP-en å vite hvor lenge den planlagte utbedringstimen vil vare. Hvis det finnes flere FCO-er for ventilatoren din, blir disse utført under det samme besøket for å redusere nedetiden til ventilatoren.
Forebyggende vedlikeholdstimer er ikke inkludert i utbedringen.
Vi anbefaler du tar vare på kontaktinformasjonen til ASP-en i tilfelle enhetstilgjengeligheten ved klinikken endrer seg.
Under den første samtalen med ASP-en bør dere snakke om hvor mange av ventilatorene deres som kan gjøres tilgjengelig per dag. ASP-en kommer til å jobbe sammen med deg for å finne ut hvordan klinikken din best kan støttes. Før den planlagte avtalen bør du gjennomføre tiltakene nedenfor for at timen skal bli så effektiv som mulig. De avtalte enhetene bør være ASP-en bekrefter avtalen dagen før utbedringen er planlagt å starte. Sykehusets ansvar ASP-ansvar
Kontakt ASP-en dersom tilgjengeligheten til enheten endres seg.
Hvis det blir endringer eller forsinkelser i forbindelse med den planlagte utbedringstimen, kontakter ASP-en deg direkte.
Fortsett å besøke nettsiden vår for å finne nyheter, eller kontakt salgsrepresentanten til Philips dersom du har spørsmål.
You are about to visit a Philips global content page
Continue