1
Shop

Philips Shop er under vedlikehold


Vi jobber for øyeblikket med å forbedre vår side, vi vil snart være online igjen.

Vanlige spørsmål

Hvordan kan jeg bytte eller returnere et produkt jeg allerede har kjøpt?
Du kan bytte eller returnere ditt produkt via vår kundeservice. Klikk her for kontaktinformasjon
Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
Du vil motta en e-post fra oss etter at bestillingen din er sendt med et sporingsnummer fra vår pakkeleverandør. Bruk denne linken for å spore leveringen av pakken din.
Hvordan får jeg fakturaen min fra en eldre bestilling?
Har du allerede gjort en bestilling og ønsker faktura, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice så hjelper vi deg!  [Klikk her]
Kan jeg legge inn en bestilling hos kundeservice?
Nei, dette er dessverre ikke mulig under vedlikehold av våre systemer. Du kan bestille som vanlig straks vår nettbutikk er oppe og går igjen.
Hvem kan hjelpe meg med ytterligere spørsmål?
Har du flere spørsmål, vennligst kontakt vår kundeservice. Klikk her

Kontakt og støtte

Vi er her for å hjelpe deg! Kontakt oss mandag til fredag, via chat, telefon eller mail. Klikk her

Teknisk støtte og garanti

Trenger du å løse et teknisk problem, vil du ha en brukerhåndbok, eller har du spørsmål om produktet eller garantien? Du finner mer informasjon på vår kundestøtte-side! Klikk her