1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    • Fordelene med Philips Shop

    • Fri frakt

    Produkter

    Philips svar på coronaviruset

     

    Hos Philips er våre kunders og våre ansattes helse og sikkerhet vår høyeste prioritet. I løpet av denne vanskelige tiden rundt utbruddet av coronaviruset, tar vi alle nødvendige forholdsregler for å sikre dette.

     

    Vi overvåker retningslinjene fra Verdens helseorganisasjon (WHO) og lokale myndigheter nøye, og oppdaterer kontinuerlig våre tiltak etter dette.

     

    Vår online shop er åpen som vanlig. Selv om dette er utfordrende omstendigheter, gjør vi vårt ytterste for å fortsette og gi deg den opplevelsen du forventer.

    Leveranse

     

    Våre lager- og distribusjonspartnere tar ekstra hygieniske forholdsregler for sikker levering hjem til deg. Vi overvåker kontinuerlig situasjonen og jobber veldig tett med våre partnere for å sikre at alle passende helse- og hygienestandarder overholdes.

     

    I noen områder kan utleveringssteder være stengt, men hjemlevering er fortsatt tilgjengelig. For å gjøre det enklere for deg, tilbyr vi nå gratis levering på alle bestillinger til og med 30. juni 2020.

     

    Foreløpig kan leveranser ta litt lenger tid.

    Returer

     

    Returtjenesten vår er fortsatt tilgjengelig med opphenting av UPS hjemme hos deg. Vennligst sjekk de seneste serviceoppdateringene deres. Hvis du ikke har en skriver for å printe ut etikettene hjemme, kan UPS gi deg skjemaene du trenger.

     

    For kjøp fra 1. mars til 30. juni 2020 forlenges returperioden til 45 dager fra kjøpsdatoen.

    Consumer Care

     

    Våre kundeserviceagenter er tilgjengelige for å støtte deg. Det kan hende at åpningstidene endres eller at du hører litt ekstra bakgrunnsstøy under samtalen. Agentene jobber hjemmefra for å sikre deres helse og sikkerhet.

    Selvbetjeningsalternativer er tilgjengelige her 24/7, eller finn våre kontaktalternativer her.

    Service og reparasjoner

     

    På grunn av forebyggingstiltak fra lokale myndigheter er mange av våre lokale service- og reparasjonssentre midlertidig stengt eller har reduserte åpningstider. Servicesentrene som opererer tar ekstra hygieniske forholdsregler.

     

    Vårt servicenettverk er fortsatt tilgjengelig for å behandle produktreparasjoner med ekstra sikkerhetstiltak og hygieniske forholdsregler. Det kan ta litt lengre tid enn forventet å returnere produktet til deg, men vi vil gjøre vårt beste for å holde deg oppdatert. 

    Tiltakene vi gjør er for alles helse og sikkerhet. Dette er vår viktigste prioritering. Vi setter pris på din forståelse under denne spesielle situasjonen. 

      FAQs

      Kan jeg fremdeles legge inn en bestilling på Philips nettside?
      Ja, Philips nettside er fullt operativ. Du kan fortsette å handle på nettet.

      Var denne informasjonen til hjelp?

      Vil min bestilling bli levert i tide?

      Leveringstiden kan bli påvirket av tiltakene som blir gjort. Bestillingen din blir levert så snart som mulig. Vi vil holde deg informert underveis.

       

      Siden det for øyeblikket er mer travelt enn vanlig kan leveransen ta litt lengre tid.

      Var denne informasjonen til hjelp?

      Kan jeg fremdeles hente min bestilling på et utleveringssted?
      Vi anbefaler at du velger hjemleveranse istedet for å hente ut bestillingen på et utleveringssted. Forebyggende tiltak fra lokale myndigheter fører til at all detaljhandel (butikker, restauranter, barer, puber) stenges på ubestemt tid. Mange utleveringssteder lukkes, så vi kan ikke garantere at den du velger i kassen vil være åpen når du trenger det. Hvis du velger levering til et utleveringssted som er midlertidig stengt, vil pakken bli beholdt av UPS og du må kontakte UPS for å få den levert hjem til deg.

      Var denne informasjonen til hjelp?

      Hva om jeg trenger å returnere et kjøp?
      Vi har utvidet returperioden til 45 dager fra kjøpsdato for alle produkter som er bestilt til og med 30. juni 2020. Du kan returnere produktet ditt gratis innen denne perioden. Returen blir opphentet hjemme hos deg av UPS.

      Var denne informasjonen til hjelp?

      Er det trygt å motta pakker?

      Vi har lagt til ekstra sikkerhetstiltak inne på lagrene våre. Vi anbefaler deg å vaske hendene etter å ha mottatt en pakke.

       

      WHO’s veiledning sier at "sannsynligheten for at en smittet person forurenser kommersielle varer er lav og at risikoen for å fange viruset som forårsaker COVID-19 fra en pakke som er flyttet, reist og utsatt for forskjellige forhold og temperatur, også er lav."

      Var denne informasjonen til hjelp?

      Kan jeg fremdeles få mitt produkt reparert av Philips?

      Servicesentre i noen land er midlertidig stengt eller opererer med begrenset kapasitet. Vi anbefaler deg å kontakte ditt lokale servicesenter  før du besøker de.

       

      Finn flere svar i vår nettbutikk.

      Telefon- og chatstøtte er tilgjengelig her.

      Var denne informasjonen til hjelp?