1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Support

    Betaling

    Betalingsmetoder

    Hvordan kan jeg betale?
    Philips Shop aksepterer følgende betalingsalternativer: Debet- og Kredittkort (Visa og MasterCard) og PayPal og Klarna. Alle betalingsmåter er gratis, da vi ikke belaster transaksjonsgebyrer.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Rabattkoder

    Hvordan løser jeg inn rabattkoden?
    Du kan innløse rabattkoden ved å skrive inn koden i feltet «Angi rabattkode», og klikk deretter «Bruk» i kassen. Du kan bare bruke én rabattkode per bestilling. Noen rabattkoder er kanskje ikke gyldige for bestemte produktkategorier eller allerede rabatterte produkter.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Hva gjør jeg hvis jeg mottar en feilmelding når jeg løser inn rabattkoden?
    Rabattkoden er saksfølsom, og eventuelle bindestreker (-) eller spesialtegn er også en del av rabattkoden. Hvis du har prøvd alt og rabattkoden din fortsatt ikke fungerer, vennligst kontakt oss. Vi hjelper deg gjerne videre.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Betal senere

    Hvordan betaler jeg senere med Klarna?
    Å betale senere innebærer at du kan handle nå og betale for kjøpet ditt innen 14 dager fra det øyeblikket bestillingen din er sendt. Innen 2 dager fra bestillingen vil du motta en epost fra oss med alle relevante betalingsanvisninger. Du må da betale for kjøpet innen 14 dagar.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Betalingsfeil

    Min betaling har mislyktes
    For å forhindre betalingsfeil anbefaler vi at du kontrollerer at faktureringsadressen du oppga samsvarer med adressen banken din har registrert på deg. Sørg også for at kreditt- / debetkortet ikke er utløpt og har nok penger tilgjengelig. Å rydde nettleserens cache og informasjonskapsler kan også hjelpe. Vi anbefaler at du prøver igjen, helst med en annen betalingsmetode. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt din bank eller kortutsteder.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Faktura/ordrebekreftelse

    Hvordan kan jeg laste ned min faktura/ordrebekreftelse?

    Du vil motta fakturaen/ordrebekreftelsen din via e-post innen 1-2 virkedager fra bestillingen.

    Så fort den er tilgjengelig kan du også laste ned fakturaen/ordrebekreftelsen din i din Philips Shop-konto. Logg inn på kontoen din. Klikk på "Se din bestillingshistorie". Velg bestillingsnummer og klikk deretter på fakturaen/ordrebekreftelsen for å laste den ned.

    Var denne informasjonen til hjelp?