1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Support

    Bestilling

    Å gjøre en bestilling

    Hvordan bestiller jeg et produkt?

    Følg stegene nedenfor for å gjøre en bestilling: 

     

    1. Legg produktet i handlekurven ved å trykke på den oransje knappen “Legg i handlekurv”

    2. Hvis du allerede er logget inn kan du umiddelbart fortsette med bestillingen din. Ikke logget inn? Da kan du velge å logge inn på din Philips Online Shop-konto, registrere en ny konto eller fortsette med ditt kjøp som gjest. 

    3. Bestillingen kan sendes via UPS til en adresse etter eget valg eller bli hentet på et UPS-samlingssted nær deg, valget er ditt.

    4. Velg en av våre betalingsmåter og betal for bestillingen din.

    5. Du vil motta en bestillingsbekreftelse fra oss via e-post.

    6. Når bestillingen din er sendt, vil du motta et UPS-sporingsnummer via e-post.

     

    Relaterte spørsmål:

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Endre eller kansellere en bestilling

    Hvordan kansellerer jeg min bestilling?

    For å forsikre at bestillingen din blir levert så raskt som mulig behandler vi umiddelbart alle bestillinger automatisk. På grunn av dette er det ikke mulig å avbestille eller endre bestillingen mellom bestillingstidspunktet og leveransen.

     

    Du kan nekte din pakke ved døren eller sende din bestilling tilbake til oss gratis. Hvis du bestemmer deg for å returnere bestillingen, vennligst se den relaterte artikkelen nedenfor: 

     

    Realterte spørsmål:

    Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Hvordan endrer jeg min leveringadresse?
    Endring av leveringsadressen etter at en bestilling er gjort er ikke alltid mulig. Vi anbefaler at du venter på at sporingsnummeret ditt er tilgjengelig når produktet har blitt sendt. Du kan da enten kontakte UPS direkte eller besøke UPS.com med sporingsnummeret og se om endring av leveringsadresse er mulig. Du kan bli bedt om å opprette en konto med UPS. Vær oppmerksom på at Philips kundeservice ikke kan hjelpe deg med å endre leveringsadressen.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Bestillingsstatus

    Bestillingen min har automatisk blitt kansellert
    Vi kan av og til måtte kansellere en bestilling. Den vanligste årsaken til det er at produktet ikke finnes på lager for øyeblikket. Hvis det skulle være tilfelle vil du bli varslet via e-post. Vi anbefaler deg å bestille igjen ved å velge et annet produkt eller en annen versjon av det samme produktet. Det er ikke mulig å bestille en vare som ikke er på lager. Eventuelle kostnader blir automatisk refundert. Vi beklager bryet.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Hvor finner jeg statusen på min bestilling?

    Du kan enkelt finne statusen på bestillingen din selv ved å klikke her. Skriv inn bestillingsnummer og e-postadresse og klikk på "søk etter bestilling".

     

    Relaterte spørsmål:

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Lagerstatus

    Finnes mitt produkt på lager?
    Produkter som finnes på lager viser en grønn ''På lager''-etikett og den oransje ''Legg i handlekurv''-knappen. Produkter som er utsolgt viser en rød ''Ikke på lager''-etikett og kan ikke legges i handlekurven. Du kan ikke kjøpe et produkt som ikke finnes på lager.

    Var denne informasjonen til hjelp?